Головна / Урок

Архів блога

Хімія, група №7, Вільнянське відділення (16.10.2020)

Підручник з Хімії     Тема: Розв’язування розрахункових задач на виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів. Мета: розглянути алгоритм розв’язування розрахункових задач на виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів та навчитися розв’язувати задачі даного типу.   ...

Читати далі »

Біологія, група 18Т1, Вільнянське відділення (15.10.2020) Контрольна робота з теми: “Спадковість і мінливість”

Біологія і екологія (Соболь) 10 клас   Дата:_____________  Група:________  Прізвище, ім’я:   _____________________________ І варіант І рівень (по 0,5 б.) Наука про закономірності спадковості та мінливості організмів: а) генетика;  б) фармакогенетика;  в) геноміка; г) цитологія. Ділянка структурних генів, що кодують спадкову ...

Читати далі »

математика, гр 7, Вільнянське відділення

електронна книга з математики : Урок 8 Тема: Властивості арифметичного кореня n – го степеня. https://drive.google.com/open?id=1J1bbXzTtn7sjqViWXuhdHoR3wWi_zKOg за цією зноскою з ел.підручника на стр.37-42 параграф 4 виписати усі правила з прикладами, задачі №№1,2,3,4,5 переписати і розібратися з розв’язками. Тема: Розв’язування вправ. https://drive.google.com/open?id=1J1bbXzTtn7sjqViWXuhdHoR3wWi_zKOg ...

Читати далі »

Хімія, група 18Т1, Вільнянське відділення (22.09.2020) Практична робота. Розв”язування задач

підручник   Домашня робота  параграф – 21, сторінка 126, виконати практичну роботу   1. Алгоритм розв’язання задачі на знаходження масової частки домішок. З речовини А масою y грамів отримали речовину В масою (або об’ємом) z г. Знайдіть масову частку домішок у речовині А, що не беруть участь в реакції. Приклад. ...

Читати далі »

Хімія, група 18Т1, Вільнянське відділення (22.09.2020)

Тема: Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, поширення в природі. Домашнє завдання. 1. Прочитати § 20  підручник 2. Творче завдання – Розробіть проект на тему «Перетворення вуглеводів у ланцюгах живлення» та   проілюструйте свої напрацювання. Мета: сформувати уявлення про вуглеводи ...

Читати далі »