Архів блога
Хімія, група №7, Вільнянське відділення (16.10.2020)
Підручник з Хімії Тема: Розв’язування розрахункових задач на виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів. Мета: розглянути алгоритм розв’язування розрахункових задач на виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів та навчитися розв’язувати задачі даного типу. ...
Читати далі »Біологія, група 18Т1, Вільнянське відділення (15.10.2020) Контрольна робота з теми: “Спадковість і мінливість”
Біологія і екологія (Соболь) 10 клас Дата:_____________ Група:________ Прізвище, ім’я: _____________________________ І варіант І рівень (по 0,5 б.) Наука про закономірності спадковості та мінливості організмів: а) генетика; б) фармакогенетика; в) геноміка; г) цитологія. Ділянка структурних генів, що кодують спадкову ...
Читати далі »математика, гр 7, Вільнянське відділення
електронна книга з математики : Урок 8 Тема: Властивості арифметичного кореня n – го степеня. https://drive.google.com/open?id=1J1bbXzTtn7sjqViWXuhdHoR3wWi_zKOg за цією зноскою з ел.підручника на стр.37-42 параграф 4 виписати усі правила з прикладами, задачі №№1,2,3,4,5 переписати і розібратися з розв’язками. Тема: Розв’язування вправ. https://drive.google.com/open?id=1J1bbXzTtn7sjqViWXuhdHoR3wWi_zKOg ...
Читати далі »Хімія, група 18Т1, Вільнянське відділення (22.09.2020) Практична робота. Розв”язування задач
підручник Домашня робота параграф – 21, сторінка 126, виконати практичну роботу 1. Алгоритм розв’язання задачі на знаходження масової частки домішок. З речовини А масою y грамів отримали речовину В масою (або об’ємом) z г. Знайдіть масову частку домішок у речовині А, що не беруть участь в реакції. Приклад. ...
Читати далі »Хімія, група 18Т1, Вільнянське відділення (22.09.2020)
Тема: Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, поширення в природі. Домашнє завдання. 1. Прочитати § 20 підручник 2. Творче завдання – Розробіть проект на тему «Перетворення вуглеводів у ланцюгах живлення» та проілюструйте свої напрацювання. Мета: сформувати уявлення про вуглеводи ...
Читати далі »