Гр. 91. Тема уроку: Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин. Знешкоджений токсичних сполук в організмі людини.
Мета уроку:
освітня: сформувати поняття про негативний вплив на метаболізм токсичних речовин; з’ясувати шляхи знешкодження токсичних сполук в організмі людини;
розвивальна: розвивати вміння логічно мислити, аналізувати та порівнювати вплив різних видів токсичних речовин на здоров’я людини, способи їх знешкодження і виведення;
виховна: виховувати прагнення до здорового способу життя.
Обладнання і матеріали: таблиці, що містять зображення і хімічні формули токсичних для людини речовин.
Базові поняття і терміни: токсичні речовини.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Ключові компетентності: спілкування державною мовою; наукове розуміння природи; уміння аналізувати, формулювати висновки; знання та розуміння фундаментальних принципів біології; збереження власного здоров’я.
Домашнє завдання: §31
Самостійна робота з таблицею Заповніть у робочому зошиті таблицю та зробіть висновок про участь систем органів у захисті організму людини від ксенобіотиків.
Система |
Органи |
Значення |
Травна | ||
Дихальна | ||
Сечовидільна | ||
Шкіра | ||
Імунна |