Головна / Урок / 92 група. Практична робота «Створюємо шкільні медіа».

92 група. Практична робота «Створюємо шкільні медіа».

 

 

  Практичне заняття «Створюємо шкільні медіа».

Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності.

Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: мають знати основні критерії, за якими можна робити власні висновки, має знати зміст понять і термінів теми уроку; уміння і навички: уміти висловлювати свої думки, порівнювати власну думку з думкою інших учнів; обґрунтовувати свою думку під час дискусії.

Обладнання уроку: підручник.

Тип уроку: розвиток громадянської компетентності

Перебіг уроку

  1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.
  2. Актуалізація опорних знань:

Згадайте!

  1. Які види друкованої продукції можна назвати пресою?
  2. За якими ознаками характеризуються газети?
  3. Яка структура повинна бути у газеті?
  4. Які ви знаєте газетні жанри?

3.Вивчення нового матеріалу:

3.1 Відомості про газету.

Контент – зміст газети чи журналу. Може бути у вигляді новин,матеріалів, статей.

Спеціалізоване медіа – медіа вузької направленості або нішеве.

Інфографіка – таблиці, рисунки, діаграми.

Мультимедіа – різні медіа зібрані та об’єднані однією редакцією.

Конвергентна редакція – робить контент/інформацію для кількох видів мас-медіа, наприклад для газети та сайту.

Фейк – то неправдива та неперевірена інформація.

Створення газети для учнів:

  1. набуття знань про реальне життя і аналітичних навичок через креативну форму;
  2. можливість висловити свою думку більшій аудиторії, зокрема і через мас-медіа;
  3. цікаве і нестандартне навчання.
    1. Відомості про статтю.

Основний текст статті повинен мати цілком визначену структуру. Підрозділі статті, які наведено нижче, повинні бути пронумеровані, виділені у тексті жирним шрифтом і розташовані на окремому рядку як підзаголовки.

  1. Вступ (актуальність теми, мета і завдання статті).
  2. Теоретичне підґрунтя (огляд літератури і попередніх досліджень з цієї чи суміжної проблематики).
  3. Висновки. Обсяг – близько 2000 знаків.
  4. Подяки (за потреби).
  5. Додатки і Таблиці (якщо є Додатки і Таблиці, то вони обов’язково повинні мати заголовки і порядкові номери; примітки слід розміщувати безпосередньо під таблицями. В тексті статті обов’язково мають бути посилання на ці додатки чи таблиці).
  6. Список літератури подавати у порядку цитування в тексті.
  7. Рефлексія:
  8. «Створення шкільного медіа»:

А) Етапи створення газети.

Б) Переваги і недоліки в шкільних медіа.

  1. Навіщо людині потрібна медіаграмотність?
  2. Підсумок уроку.
  3. Домашнє завдання: опрацюйте відповідний параграф, створіть проект шкільної газети.

 

 

Вернуться к: Громадянська освіта – 81,91,92 групи
x

Перегляньте також

2024-04-30_16-01-19

Гідне визнання!

Роль педагога є ключовою у формуванні суспільства. Саме вчитель закладає моральну основу ...