Головна / Урок / Група 16Т3 Хімія Заняття №44 Підсумкова контрольна робота

Група 16Т3 Хімія Заняття №44 Підсумкова контрольна робота

   Група 16Т3

Хімія

Заняття №44

Підсумкова контрольна робота 

Цього навчального року ви набули нових компетентностей, істотно поповнили світогляд новими уявленнями, знаннями, уміннями, переконаннями. Ви розширили й поглибили знання про світ органічних речовин, щоразу пересвідчуючись у залежності їхніх властивостей від складу та будови, зумовленості застосування властивостями. Ви удосконалили вміння сприймати й обробляти інформацію, оцінювати її. Виконання завдань різних типів сприяли формуванню ваших навчальних компетентностей.
Ваші зусилля не були марними: крок за кроком ви наближалися до мети. Тож настав час оцінити здобутки.

Перевірте, чи можете ви:
• навести приклади органічних сполук різних класів, синтезів органічних сполук на основі вуглеводневої сировини;
• назвати ізомери парафінів за міжнародною номенклатурою;
• скласти їхні молекулярні та структурні формули;
• описати склад і властивості нафти, природного газу, кам’яного вугілля, процес та продукти перегонки нафти і переробки кам’яного вугілля;
• сформулювати основне положення теорії хімічної будови;
• схарактеризувати значення органічних речовин для розв’язування сировинної проблеми людства, значення рівнів організації органічних речовин у живій природі, природну вуглеводневу сировину як джерело добування органічних сполук, органічні сполуки як компоненти їжі, детонаційну стійкість бензину;
• класифікувати органічні сполуки за будовою карбонового ланцюга, видами карбон-карбонових зв’язків, функціональними групами, рівнями структурної організації;
• встановити причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями і застосуванням органічних речовин;
• порівняти природні, штучні й синтетичні волокна, пластмаси, мило і синтетичні мийні засоби;
• пояснити значення теорії хімічної будови, причини багатоманітності органічних речовин;
• проаналізувати хімічний склад харчових продуктів, синтетичних волокон, пластмас  ‘
• зробити висновок щодо їх придатності для використання;
• обґрунтувати біологічну роль органічних сполук, значення органічної хімії у створенні нових матеріалів, охороні здоров’я, побуті;
• оцінити вплив продуктів переробки вуглеводневої сировини, продуктів побутової хімії на довкілля;
• висловити судження щодо згубної дії алкоголю, наркотичних речовин, тютюнокуріння на здоров’я, роль теорії в системі наукових знань, значення синтетичних методів добування органічних речовин;
• безпечно поводитися із синтетичними мийними засобами, розчинниками,
іншими побутовими хімікатами.
1

1

 

1

Метки уроков: група 16Т3 Хімія
x

Перегляньте також

2024-04-30_16-01-19

Гідне визнання!

Роль педагога є ключовою у формуванні суспільства. Саме вчитель закладає моральну основу ...