«Крутий спуск» — довжина ділянки на ухилі при відповідному розмірі ухилу перевищує значення. Позначається знаком 1.7. Водії на такій ділянці повинні виконувати вимоги розділу 28 Правил дорожнього руху. Рух по гірських дорогах і на «крутих схилах» і положення пункту 13.4 Правил, тобто водій транспортного засобу, що рухається на спуск повинен дати дорогу транспортним засобам, що рухаються вгору при утрудненому зустрічному роз’їзді, а також користуватись гірськими гальмами (водії вантажних автомобілів із дозволеною масою більш 3,5 т, тракторів і автобусів), якщо вони передбачені заводом-виробником і проти відкотними упорами у разі зупинки чи стоянки. Крім того, забороняється рух з непрацюючим двигуном, виключеним зчепленням або передачею, буксирування на гнучкому зчепленні і будь-яке буксирування під час ожеледиці.
Під час руху на підйомах і спусках підвищується емоційне напруження водія, його увага переважно зосереджується на траєкторії і швидкості руху транспортного засобу і стані проїзної частини, а оцінка поведінки інших учасників дорожнього руху відходить на інши й план. У таких умовах руху водій повинен посилити увагу, щоб виявити і безпомилково оцінити небезпеку.
Під’їжджаючи до спуску, треба завчасно знизити швидкість руху, повністю відпустивши педаль подачі пального. На спусках забороняється рухатись накатом (при вимкненій передачі або зчепленні), оскільки, по-перше, керованість автомобіля зменшується, а, по-друге, через часте гальмування може відмовити гальмова система. Залежно від крутизни спуску краще рухатись на другій (третій) передачі, а пригальмовувати – не вимикаючи зчеплення.