Головна / Урок / 91 група. Тематичне оцінювання. Розділ V. Світ інформації та мас-медіа

91 група. Тематичне оцінювання. Розділ V. Світ інформації та мас-медіа

Тематичне оцінювання № 5. Розділ V. Світ інформації та мас-медіа

 

  1. Виберіть правильне твердження.

А свобода слова — основа демократичного суспільства

Б цензуру необхідно вводити в країні, що перебуває у стані війни

В кіберзлочини легше розкрити, ніж злочини в «реальному» світі

Г реклама містить виключно неправдиві відомості про товар

  1. Виберіть правило роботи професійного журналіста.

А журналіст не може зніматись у рекламі

Б журналіст не служить владі або замовникам

В журналіст має вказувати суспільству на його справжніх героїв та ворогів

Г усіма можливими засобами журналіст має доносити інформацію до споживача

  1. Як у середовищі журналістів називають приховану рекламу?

А «джинса»

Б фейк

В медіа

Г маніпуляція

  1. Наявність чого з переліченого в медіатексті рекомендують вважати ознакою його достовірності?

А даних соціологічних досліджень

Б двох або більше джерел інформації

В коментарів експертів

Г цитат з офіційних документів

  1. Доступність із найвіддаленіших куточків планети до єдиного інформаційного простору найповніше забезпечує

А реклама

Б преса

В телебачення

Г Інтернет

  1. Як називається нагляд і контроль держави за мас-медіа?

А реклама

Б лобізм

В цензура

Г «джинса»

  1. Медіа — це

А інструменти та засоби передачі будь-якої інформації з будь-якою метою

Б відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як важливі

В вид інформації, розрахований на масового споживача

Г засоби поширення інформації для масового споживання

  1. У сфері мас-медіа маніпулювання – це

А здійснення непомітного впливу на думки та поведінку людей з певною метою

Б поширення неправдивої інформації через мас-медіа

В поширення інформації, що розпалює ненависть до певної категорії населення

Г розміщення прихованої реклами серед аналітичних матеріалів

  1. У перекладі з англійської media означає

А реклама

Б спілкування

В середовище

Г заклади культури

  1. Фейк – це

А прихована реклама

Б неправильна або перекручена інформація

В вид психологічного впливу, що здійснюється через медіа

Г подія, яка відбулася в реальності

  1. Бути медіаграмотним означає

А вміти критично мислити та розділяти інформацію на основну і додаткову

Б грати ігри

В запам’ятовувати факти про медіа

Г мати доступ до інтернет-ресурсів

  1. Меседж, – це

А найважливіша ідея, яку має винести цільова аудиторія з публікації, блогу, інтерв’ю і т.д.

Б текст, переданий каналами засобів масової інформації.

В стійка сукупність людей, об’єднаних спільними інформаційними потребами.

Г збірний термін на позначення у простій послідовній моделі процесу масової комунікації

 

Вернуться к: Громадянська освіта – 81,91,92 групи
x

Перегляньте також

59-9826

Актуальні проблеми дистанційного навчання

04листопада 2024 р.  у Федорівському центрі професійної освіти відбулося чергове засідання методичної ...