Тематичне оцінювання № 5. Розділ V. Світ інформації та мас-медіа
- Виберіть правильне твердження.
А свобода слова — основа демократичного суспільства
Б цензуру необхідно вводити в країні, що перебуває у стані війни
В кіберзлочини легше розкрити, ніж злочини в «реальному» світі
Г реклама містить виключно неправдиві відомості про товар
- Виберіть правило роботи професійного журналіста.
А журналіст не може зніматись у рекламі
Б журналіст не служить владі або замовникам
В журналіст має вказувати суспільству на його справжніх героїв та ворогів
Г усіма можливими засобами журналіст має доносити інформацію до споживача
- Як у середовищі журналістів називають приховану рекламу?
А «джинса»
Б фейк
В медіа
Г маніпуляція
- Наявність чого з переліченого в медіатексті рекомендують вважати ознакою його достовірності?
А даних соціологічних досліджень
Б двох або більше джерел інформації
В коментарів експертів
Г цитат з офіційних документів
- Доступність із найвіддаленіших куточків планети до єдиного інформаційного простору найповніше забезпечує
А реклама
Б преса
В телебачення
Г Інтернет
- Як називається нагляд і контроль держави за мас-медіа?
А реклама
Б лобізм
В цензура
Г «джинса»
- Медіа — це
А інструменти та засоби передачі будь-якої інформації з будь-якою метою
Б відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як важливі
В вид інформації, розрахований на масового споживача
Г засоби поширення інформації для масового споживання
- У сфері мас-медіа маніпулювання – це
А здійснення непомітного впливу на думки та поведінку людей з певною метою
Б поширення неправдивої інформації через мас-медіа
В поширення інформації, що розпалює ненависть до певної категорії населення
Г розміщення прихованої реклами серед аналітичних матеріалів
- У перекладі з англійської media означає
А реклама
Б спілкування
В середовище
Г заклади культури
- Фейк – це
А прихована реклама
Б неправильна або перекручена інформація
В вид психологічного впливу, що здійснюється через медіа
Г подія, яка відбулася в реальності
- Бути медіаграмотним означає
А вміти критично мислити та розділяти інформацію на основну і додаткову
Б грати ігри
В запам’ятовувати факти про медіа
Г мати доступ до інтернет-ресурсів
- Меседж, – це
А найважливіша ідея, яку має винести цільова аудиторія з публікації, блогу, інтерв’ю і т.д.
Б текст, переданий каналами засобів масової інформації.
В стійка сукупність людей, об’єднаних спільними інформаційними потребами.
Г збірний термін на позначення у простій послідовній моделі процесу масової комунікації