Головна / Урок / Для гр.92 Захист Вітчизни Тема: ПОВТОРЕННЯ Й КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ.

Для гр.92 Захист Вітчизни Тема: ПОВТОРЕННЯ Й КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ.

1. Під час штучного вдиху щоки постраждалого сильно надуваються

Мета:

  • навчальна: перевірити рівень знань, практичних умінь та навичок учнів; удоскона­лювати в процесі виконання роботи навички узагальнення, систематизації, аналі­зу здобутих знань;
  • розливальна: розвивати уважність, зосередженість, уміння аналізувати ситуацію, ви­значати небезпеки й діяти;
  • виховна: виховувати самостійність, почуття відповідальності.

Тип уроку: повторення, контролю, коригування та оцінювання знань, вмінь, навичок.

 

ХІД УРОКУ

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  2. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Опинившись поруч із травмованою людиною, намагайтеся опанува­ти себе. Поведінка постраждалого не повинна вас лякати, дратувати або ди­вувати. Його стан, вчинки, емоції — це нормальна реакція на ненормаль­ні обставини. Тож опануйте себе зараз, коли постраждалий віртуальний, і продемонструйте свої знання допомоги, щоб не розгубитися за реальних обставин.

  • ПОВТОРЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ

Виберіть один з двох варіантів. Відповісти письмово.

Варіант 1

  1. Щоб переконатися, що знайдений притомний, потрібно:

а)      поплескати його по обличчю;

б)      підняти його;

в)      обережно потрясти постраждалого за плече та голосно звернутися до нього;

г)       нічого не робити до приїзду «швидкої».

  1. Компресії грудної клітки потрібно здійснювати якомога глибше:

а)      так;

б)      ні.

  1. Два штучні вдихи-видихи мають тривати близько ___ с.
  2. Прийом Хеймліка проводять, допоки:

а)      постраждалий не виплюне предмет обструкції, незалежно від того, скільки часу на це піде;

б)      не приїде «швидка»;

в)      постраждалий не знепритомніє;

г)       вистачить сил рятувальнику.

  1. Зазначте усі правильні дії допомоги постраждалому під час епілептичних судом:

а)      викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги;

б)      не намагатись насильно стримувати судомні рухи постраждалого;

в)      розкрити рот у постраждалого за допомогою підручних засобів;

г)       після припинення судом оглянути постраждалого, визначити наявність притомності та дихання;

д)      відтягнути чи організувати перенесення постраждалого на м’яку поверхню;

е)       спробувати знайти у речах постраждалого ліки, які зазвичай є у хронічних хворих, та силоміць якомога швидше покласти до рота постражда­лого.

  1. Встановіть відповідність.
  2. Під час штучного вдиху щоки постраждалого сильно надуваються
      1.  Під час штучного вдиху щоки постраждалого сильно надуваються Рятувальні дії дорослим
  1. Виконувати такі дії: тиснути основою долонь двох рук на глибину до 5-6 см
Рятувальні дії маленьким дітям
  1. Розпочати СЛР, а потім викликати «швидку»
в) Рятувальні дії непритомним постраждалим з озна­ками дихання
  1. Вкласти постраждалого у відновлювальну позицію
г) Неправильне виконання рятувальних дій
  1. Назвіть основні ознаки повної непрохідності верхніх дихальних шляхів.
  2. Назвіть симптоми, за якими можна запідозрити травму грудної клітки.
  3. Назвіть фактори, що обумовлюють тупу та проникну травми. У чому основні відмінності цих травм?( 2 бали)
  4. Охарактеризуйте особливості травм у разі падіння з висоти.( 2 бали)

Варіант 2

  1. Щоб переконатися, що знайдений непритомний постраждалий дихає:

а)      піднести люстерко до рота та споглядати за випаровуванням;

б)      відірвати шматочок нитки, піднести до носа постраждалого та спостерігати за її рухом;

в)      спостерігати за підняттям грудної клітки, намагатися відчути повітря, що видихає постражда­лий, на своєму лиці, нахилившись до нього;

г)       нічого не робити до приїзду «швидкої».

  1. Компресії грудної клітки у дорослого потрібно здійснювати на глибину близько 5-6 см:

а)      так;

б)      ні.

  1. Під час СЛР кількість компресій за хвилину повинна становити разів.
  2. Прийом Хеймліка зупиняють у разі,…:

а)      якщо постраждалий впав;

б)      якщо постраждалий знепритомнів;

в)      двох невдалих спроб;

г)       якщо постраждалий вищий за рятувальника.

  1. Зазначте усі помилкові дії допомоги постраждалому під час епілептичних судом:

а)      викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги;

б)      намагатись насильно стримувати судомні рухи постраждалого;

в)      не слід розкривати рот у постраждалого за допомогою підручних засобів;

г)       відразу вкласти у відновлювальну позицію для запобігання западанню язика;

д)      відтягнути чи організувати перенесення постраждалого на м’яку поверхню;

е)       не потрібно силоміць вливати рідину та будь-які ліки до рота постраждалого під час судом.

  1. Встановіть відповідність.
  2. Під час штучного вдиху якомога сильніше та більше вдувати повітря до рота постраждалого
     1. Під час штучного вдиху якомога сильніше та більше вдувати повітря до рота постраждалого а) Рятувальні дії немовлятам
  1. Виконувати такі дії: двома пальцями тиснути на глибину до 4 см
б) Рятувальні дії дорослим
  1. Викликати «швидку», потій розпочати СЛР
в) Рятувальні дії притомним постраждалим
  1. Дочекатися приїзду «швидкої»
г) Неправильне виконання рятувальних дій
  1. Назвіть основні ознаки неповної непрохідності верхніх дихальних шляхів.
  2. Назвіть симптоми, за якими можна запідозрити закриту травму живота.
  3. Назвіть травмувальні фактори та їхній вплив на людину в разі вибуху міни.(2бали)
  4. Охарактеризуйте особливості травм у разі ДТП.(2 бали)

IV.ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

V.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати результати роботи.

 

 

x

Перегляньте також

2024-12-17_19-58-55

Вітання від випускників 11 групи Федорівського ЦПО

Любі наші вчителі, за ваші терпіння та підтримку дякуємо Вам!