Тема уроку: Атлетична гімнастика. Загально-розвивальні вправи. Техніка виконання та оволодіння елементів гімнастики, акробатики, атлетичної.
Мета: формування навиків оволодіння елементами гімнастики, розвиток основних фізичних якостей методом колового тренування, збереження та зміцнення здоров’я учнів.
Завдання уроку
- Повторити та закріпити техніку виконання акробатичних вправ.
- Розвивати фізичні якості учнів методом колового тренування та самостійної роботи під час виконання вправ по станціях.
- Виховувати дисциплінованість, почуття єдності та увагу учнів на уроках гімнастики.
Інвентар: висока та низька перекладини, гімнастичні мати, гантелі, скакалки, гімнастичні круги, гімнастичні лави, баскетбольні мячі свисток, секундомір.
Місце проведення: спортивна зала.
№ | Зміст уроку | Дозування | Організаційно-методичні вказівки |
І | Підготовча частина
-Шикування, привітання, рапорт, -Повідомлення завдань уроку.
ЧСС за 6 с.
Стройові вправи: - повороти на місці; – перешикування з однієї шеренги в дві і назад; – перешикування в три шеренги і назад
Різновиди ходьби з виконанням вправ на поставу: А) на носках, руки на пояс; Б) на п’ятках, руки на голову; В) на зовнішньому боці ступні, руки на пояс; Г) на внутрішньому боці ступні, руки на пояс; Д) перекатом з п’ятки на носки;
Біг: – повільний, рівномірний; – приставними кроками правим боком; – приставними кроками лівим боком; – біг змійкою; – повільний біг. Ходьба. Вправи на відновлення дихання. 1-2 – руки вверх, глибокий вдих. 3-4- руки вниз , видих -Перешикування з колони по по три з поворотами в русі. ЧСС за 6 с. -Комплекс ЗРВ на місці
1- нахилити голову наліво; 2- нахилити голову направо; 3- нахилити голову вперед; 4- нахилити голову назад
1- поворот голови ліворуч; 2- в. п.; 3- поворот голови праворуч; 4- в. п.
1-4- колові оберти головою ліворуч; 5-8- колові оберти головою праворуч
1- підняти плечі вгору і повернути тулуб ліворуч; 2- в. п. 3- підняти плечі вгору і повернути тулуб праворуч; 4- в. п.
1-3- руки вгору і одночасно піднятися навшпиньки (потягнутися за кистями); 4- в. п.
1-2- ривки руками; 3-4- те саме, змінивши положення рук
груддю: 1-2- ривки руками; 3-4- поворот ліворуч, руки в сторони, ривки руками; 5-8- те саме, праворуч
1-3- пружинні нахили тулуба ліворуч; 4- в. п. 5-7- пружинні нахили тулуба праворуч; 8- в. п.; 9-11- пружинні нахили тулуба ліворуч; 12- в. п. 13-15- пружинні нахили тулуба праворуч; 16- в. п.;
на пояс: 1- нахил тулуба до лівої ноги; 2- нахил тулуба посередині; 3- нахил тулуба до правої ноги; 4- в. п.
в сторони: 1- мах правою ногою до кисті лівої руки; 2- в. п. 3- мах лівою ногою до кисті правої руки; 4- в. п.
на ліве коліно: 1-3- пружні рухи лівою ногою; 4- стрибком змінити положення ніг; 5-7- пружні рухи правою ногою; 8- в. п.
– на лівій нозі; – на правій нозі; – на двох ногах; – «схресті» стрибки
Перешикування з трьох шеренг в колону по-одному в русі. – ЧСС за 6 сек. |
15хв.
1хв.
1хв. 30 с. 10 с. 1хв.
1хв.
2хв.
15 с.
15 с.
10хв
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
3-4 рази
5-6 разів
3-4 рази
3-4 рази
5-6 разів
5-6 разів
3-4 рази
по 10 стрибків
|
Перевірити наявність учнів та їх самопочуття Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів і дистанцій та на
Правильність і чіткість виконання. правильність поворотів
Спину тримати прямо Спину тримати прямо голову не нахиляти Дивитися прямо. У колоні по одному, в обхід по залу. Стежити за поставою. Плечі розправити, підборіддя підняти, тулуб тримати рівно.
Вправа сприяє розвитку координації рухів Спину тримати прямо Спину тримати прямо голову не нахиляти Дивитися прямо.
Не обганяти один одного, тримати дистанцію поточним методом дивитись через ліве плече.
Відновлення дихання. Глибокий вдих. Проходячи в колоні , інтервал 2 метри.
Фронтальний метод, три шеренги Слідкувати за правильним виконанням вправ, осанкою та зовнішніми проявами втоми Звернути увагу на дозування вправ для учнів спец- та підг- групи.
Зберігати рівновагу, глибокий нахил. Оберти робити з високою амплітудою.
Повний нахил з присіданням, протилежна нога пряма, тулуб рівний.
Тулуб тримати рівно, не нахилятися.
Слідкувати за правильним виконанням, нога – горизонтально на підлозі.
Спина рівна.
Наприкінці комплексу ЗРВ проконтролювати ЧСС |
ІІ | Основна частина
– Розподіл учнів по станціях по 3-4 учня. Виконання вправ на кожній станції до свистка. Потім перехід до наступної станції.
Станція1. Згинання та розгинання рук під кутом 30 градусів в упорі від гімнастичної лави.
Станція №2 Стрибки на скакалці
Станція №3 Випад з гантелями Зробіть широкий крок вперед, перенесіть центр тіла ваги на виставлену вперед ногу, а потім на неї присядьте. Тулуб утримувати прямим і не завалюватися по сторонам. Передня(з якої починали рух) нога зігнута в колінному суглобі під кутом 90 градусів, повторіть випад але вже іншою ногою.
Станція №4 -Підтягування на високій перекладині (хлопці)
-Прес на високій перекладині(дівчата)
Станція №5 Підтягування на низькій перекладині хватом до себе. В.п. – руки розгинанні на перекладині у висі, ноги прямі. 1.- зігнути руки у висі на перекладині. 2.- в.п.
ЧСС за 6 с Станція №6 Стрибки через гімнастичну лаву Станція №7 Піднімання тулуба сидячи з положення лежачи на спині з баскетбольними м’ячами. В.п. лежачі на спині, ноги зігнуті в колінах, в руках за баскетбольні м’ячі. Станція №8 Згинання та розгинання ніг в упорі лежачи по колу. В.п. – руки в упорі лежачи, ноги прями. 1.- зігнути ноги під себе 2.- в.п. Станція №9 Присідання на повну стопу
ЧСС за 6 с |
25хв.
4хв
1х- 30с
1х- 30с
1х- 30с
1х- 30с
1х- 30с
1х- 30с
1х- 30с
10с.
1х- 30с
1х- 30с
1х- 30с
10с. |
Ноги прямі, правильно дихати.
Спецгрупа ноги зігнуті в колінах або по черзі праву і ліву ноги, відпочинок 15-20 сек. Ноги тримати рівно, слідкувати за технікою дихання.
Стрибати однаковим темпом, поштовх двома ногами.
Тулуб тримати рівно, слідкувати за технікою дихання.
Правильно дихати, відпочинок між підходами 15-20 сек. спец. група Виконує по можливості
Ноги прямі, правильно дихати. Спецгрупа ноги зігнуті в колінах або по черзі праву і ліву ноги, відпочинок 15-20 сек. Ноги тримати рівно, слідкувати за технікою дихання.
|
ІІІ | Заключна частина
1.Шикування 2.ЧСС за 6 сек.
|
5 хв.
20 с. 10 с. 1 хв.
1 хв.
2 хв
|
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом Оцінити діяльність учнів, Відзначити кращих. |