Головна / Урок / «Фізична культура». група 18Т1. Тема:”Гімнастика”.

«Фізична культура». група 18Т1. Тема:”Гімнастика”.

Тема: Гімнастика. Рухові ігри.

Мета: повторити дихальні вправи,продовжити вивчати комплекс розвивальних вправ з елементами гімнастики, сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів, розвитку рухових якостей, виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами.

Завдання уроку:

  1. Повторити та закріпити техніку виконання елементів гімнастики.

2.Виховувати дисциплінованість, почуття єдності та увагу учнів на уроках гімнастики.

Інвентар: м’яч, обручі, набивні м’ячі, свисток, крейда, роздатковий матеріал,магнітна дошка.

Місце проведення: спортивна зала.

 

Зміст уроку Дозування Методичні вказівки
1 2 3 4
  1. Підготовча частина (15хв)
1 Організація учнів до уроку:

  • шикування в одну шеренгу;
  • перевірити правильність постави;
  • рапорт;
  • привітання;
  • повідомлення завдань уроку;
  • дихальна гімнастика:

Впр.1-  в.п. стійка ноги нарізно, руки на поясниці (великі пальці уперед)

1-2 – повільний глибокий вдох

3-4 – повільний повний видох ;

Впр.2- 1-4 – повільний глибокий вдох

5-7 – затримка дихання, 8- видох

1-8 – вільне дихання;

Впр.3- 1-2 – повільний глибокий вдох

3-7 – затримка дихання, 8- видох

1-8 – вільне дихання;

Впр.4- 1-2 – повільний глибокий вдох

3-10 – затримка дихання, 11- видох

1-16 – вільне дихання;

Впр.5- 1-4 – повільний глибокий вдох

5-8 – повільний повний видох

1-8 – вільне дихання;

 

2хв

 

 

 

 

 

3хв

2 рази

 

 

 

2 рази

 

 

2 рази

 

 

2 раз

 

 

2 раз

Фронтальний метод.

 

 

Здає учень

Звернути увагу на чіткість

 

 

Для правильної постави

Звернути увагу учнів, що таке дихання треба застосовувати під час перенесення та встановлення гімнастичних снарядів, виконання акробатичних вправ та під час підйому та перенесення вантажів.

2 Стройові вправи: повороти на місці 2хв Фронтальний метод
3 Гра «Світлофор»:

Учні шикуються в колону по одному і в повільному темпі біжать по спортзалу. Якщо вчитель показує жовтий світлофор – учні переходять на ходьбу. Якщо зелений – продовжують біг, якщо червоний – зупиняються.

2хв 30с Зупинитись потрібно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду («не зробити аварі»). Хто підчас гри неуважний, той стає замикаючим.

Відстань – 2 кроки.

4 Перешикування з колони по одному в колону по два. 30с Поворотом у русі.
5 Комплекс ЗРВ з м’ячем:

 

 

  1. В.п. – ноги нарізно, м’яч попереду.
  • Палиця вгору,ліву ногу – назад на носок;
  • В.п;
  • М’яч вгору праву ногу – назад на носок;
  • в.п;

 

 

 

 

8-12 разів

За поясненням без показу вчителя

 

Обличчя до гори, темп середній

  1. В.п– ноги нарізно, м’яч попереду .

1) Поворот ліворуч, палиця вертикально

2) В.п.

3) Поворот праворуч, м’яч вертикально

4) В.п.

 

8-12 разів Амплітуда максимальна,темп середній.
  1. В.п.- ноги нарізно, м’яч позаду під лікті.

1) Поворот ліворуч

2) В.п.

3) Поворот праворуч

4) В.п.

 

8-12 разів Під час повороту тулуба ступні ніг від підлоги не відривати, темп середній.
  1. В.п.- ноги нарізно, м’яч на плечі,за голову

1)  нахил тулуба вперед

2)  в.п.

3)  нахил тулуба вперед

4)  в.п.

 

8-12 разів Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад
  1. В.п.- ноги нарізно, м’яч позаду, руки відведені назад

1) Присід – руки уперед, м’яч під коліна

2) В.п.

3) Присід

4) В.п.

 

8-12 разів Під час присидів тримати спину рівно, темп повільний.
  1. В.п.- ноги нарізно, м’яч попереду

1) Мах правою ногою в сторону

2) В.п.

3) Мах лівою ногою в сторону

4) В.п.

8-12 разів Мах максимальний, темп середній

Стежити за правильною поставою, опорна нога пряма, махова нога-носок натянутий

  1. В.п. – стійка ноги нарізно, м’яч попереду

1) Стрибок, м’яч до грудей

2) Стрибок, м’яч до гори

3) Стрибок, м’яч до грудей

4) Стрибок, м’яч вниз

 

8-12 разів
  1. В.п.- О.С стійка, м’яч попереду

1) Стрибок ноги нарізно, м’яч вгору

2) В.п.

3) Стрибок ноги нарізно, м’яч вгору

4) В.п.

 

 

8-12 разів Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням.
  1. Основна частина (25 хв.)
1 Естафета «Розминка»

Дві команди шикуються в колону за загальною стартовою лінією, кладуть праву руку на плече учня, що попереду. Естафета розпочинається за командою вчителя. Перший учасник долає дистанцію бігом, оббігає прапорець і повертається до своєї команди, стає в кінець колони і торкається плеча учасника, що попереду. Учасники передають естафету торканням до плеча. Отримавши хлопок по плечу,учень починає бігти по дистанції.

3 хв. Перемагає команда,яка швидше закінчить естафету. Естафета вважається завершеною,коли останній учасник виконає передачу естафети і капітан підніме руку вгору.
2  Естафета «Виклик номерів»

Усі гравці діляться на дві команди і шикуються в колону по одному. Учні кожної команди розраховуються за порядковими номерами. Потім учитель викликає номер на свій розсуд. Гравці, у яких цей номер, біжать по дистанції,вибігаючи зі строю

 

3хв Учасник, який першим завершить біг по дистанції, принесе своїй команді бал. Команда, яка набере більшу кількість балів, переможе у цій естафеті.
3 Естафета «Математичний виклик номерів»

Проводиться за правилами попередньої естафети, учні оббігають набивні м’ячі «змійкою», тільки замість виклику номерів учитель оголошує математичне завдання, відповідь на яке і є номером учасника,котрий бігтиме по дистанції.

Наприклад: 4+4=8;  8-1=7; итд

3хв Команда,яка набере більше балів,переможе у цій естафеті
4 Естафета « Збери англійський алфавіт»

Теоретичне завдання-на підлозі лежать картки з буквами англійського алфавіту, потрібно їх викласти в алфавітному порядку. Фізичне завдання –пролізти в «мишоловку», потім пересування по гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах.

 

4хв Естафета триває до завершення теоретичного завдання. За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання. Команда,яка набере більше очок переможе у цій естафеті.
  1. Заключна частина (5хв)
1 Гра «Карлики і велетні»

Учні стоять у шеренгу. Якщо учитель скаже «велетні», учні повинні стати на носки і підняти руки вгору, а якщо «карлики» – усі мають присісти, руки за голову.

2хв Інтервал між учнями 50см. Хто помиляється, стає ведучим або робить крок вперед.
2

 

 

 

 

3

Гра «Заборонений рух»

Учні виконують рухи за командою вчителя, окрім забороненого руху,хто помиляється – робить крок уперед і робить три присіди.

 

Підбиття підсумку уроку

 

 

3хв

 

 

 

 

3хв

 

 

 

 

 

Відзначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

4 Домашнє завдання 2хв Згинання та розгинання рук в упорі лежачи – 5 х 50% від особистого максимуму; підйом тулуба з положення лежачі руки за головою.

 

Вернуться к: Фізична культура
x

Перегляньте також

59-9826

Актуальні проблеми дистанційного навчання

04листопада 2024 р.  у Федорівському центрі професійної освіти відбулося чергове засідання методичної ...