Архів блога
Узагальнення і систематизація знань з теми “Вступ до стереометрії”. Підготовка до контрольної роботи
1) Опорний конспект до уроку для учнів. Повторення навчального матеріалу Вступ до стереометрії Стереометрія – розділ геометрії, що вивчає фігури в просторі Основні фігури в просторі: точка, пряма , площина Аксіоми стереометрії: Аксіома 1. Яка б не була площина, існують точки, що належать ...
Читати далі »Для групи № 92 Правила поведінки під час перебування в потенційно небезпечному місці та в разі виявлення небезпечних предметів.
Тема: Правила поведінки під час перебування в потенційно небезпечному місці та в разі виявлення небезпечних предметів. Мета: навчальна: з’ясувати, які місця можуть бути небезпечними; сформувати знання про правила поведінки в потенційно небезпечних місцях, у разі виявлення небезпечних предметів; розвивальна: розвивати ...
Читати далі »Для групи № 81 Особливості демографічної політики у країнах з різним типом відтворення
Тема: Особливості демографічної політики у країнах з різним типом відтворення Мета: навчальна: поглибити знання про кількість, склад та закономірності розміщення населення планети; актуалізувати поняття «природний рух», «природний приріст», чинники, що впливають на народжуваність та смертність; навчити характеризувати типи відтворення населення та ...
Читати далі »Для групи № 82 Атмосфера та системи Землі. Сонячно-земні взаємодії. Тропосфера.
Тема. Атмосфера та системи Землі. Сонячно-земні взаємодії. Тропосфера. Мета: актуалізувати, закріпити й поглибити знання про склад і будову атмосфери, різновиди сонячної радіації, характеристики стану тропосфери та їх зміни в часі й просторі; закріпити вміння читати кліматичні карти, графіки зміни температури ...
Читати далі »Для груп № 91, 92 Тема уроку : Японія
Тема: Японія Мета: – навчальна: сформувати в учнів систему знань про основні ознаки ЕГП, природи, населення і господарства Японії, визначити історико-культурні особливості та роль НТР в економіці країни; – розвивальна: розвивати уміння складати економіко-географічну характеристику країни, працювати з картографічним матеріалом, ...
Читати далі »