Архів блога
Тема№11.Ведучі мости колісних та гусеничних тракторів.
Інструкційно-технологічна карта По предмету” ТРАКТОРА” ТЕМА: Ведучий міст та кінцеві передачі трактора ДТ-175С. ЧАС: 2 години. Плакат №69. МЕТА: Закріпити і поглибити теоретичні знання учнів по будові та ТО ведучих мостів тракторів. № Зміст завдання та послідовність виконання. ...
Читати далі »Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку.
(урок інформатики у групі 17Т2 від 22.04.2020р.) Опрацювати теоретичний матеріал презентації повторення БД_2 та письмово дати відповіді у зошиті на наступні запитання: Які бази даних ви знаєте і використовуєте? Які дані в них зберігаються? Облік яких об’єктів здійснюють у базі даних у бібліотеках? Значення яких властивостей (атрибутів), на вашу думку, треба занести в таку базу даних? Що є основним об’єктом реляційної бази даних? Яка структура таблиці реляційної бази даних? Які об’єкти вона має? Що таке ключове поле? Які вимоги до ключового поля?
Читати далі »Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці.
(урок інформатики в групі 18Т1 від 22.04.2020р.) Учням пропонується: 1. Опрацювати теоретичний матеріал, з нижче поданої, презентації: Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. 2. Переглянути відео виконання вправи, та по можливості самостійно виконати аналогічну вправу.
Читати далі »Access: Лабораторно-практичні роботи № 12-16
MS Office Access ЛПР № 12-16
Читати далі »76 група. Тема: Різноманітність екосистем . Розвиток і зміни екосистем.
Різноманітність екосистем . Розвиток і зміни екосистем. Домашнє завдання Опрацювати параграф 30 по темі та матеріали презентації та конспект , відповіді на запитання в кінці презентації дати письмово різноманітність екосистем
Читати далі »