Головна / Урок / Тема№11.Ведучі мости колісних та гусеничних тракторів.

Тема№11.Ведучі мости колісних та гусеничних тракторів.

ПЛАН УРОКУ

 ТЕМА УРОКУ: Ведучі мости гусеничних тракторів ДТ-175С.

МЕТА УРОКУ: Ознайомитись з загальною будовою і принципом дії ведучого моста гусеничного трактора.

ТИП УРОКУ: комбінований

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ:

Підручники, плакати, задній міст гусеничного трактора

 ХІД УРОКУ

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА.
  2. Перевірка готовності учнів до уроку.
  3. Нагадати основні положення інструкції з охорони праці.
  4. Відповісти на питання учнів.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК

 

1.Повторення раніше вивченого матеріалу з метою отримання опорних знань.

  1. Підведення підсумків опитування і підготовка до вивчення
    нового матеріалу

 

III.     ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.

  1. Оголошення теми і мети уроку.
  2. Визначення мотивації учнів при вивченні нового матеріалу.
  3. Вивчення нового матеріалу

 

 

 

 

Механізми заднього моста трактора ДТ-175С розміщені в кор­пусі 8 (рис. 11.2), що відлитий разом з корпусом коробки передач. Середній відсік, де розміщені планетарні механізми повороту та по­рожнина коробки передач, утворюють масляну ванну. Бокові відсіки сухі, в них розміщено механізми гальмування.

Ведуча шестерня головної передачі виготовлена разом з вторин­ним валом коробки передач, а ведена шестерня 4 закріплена на фланці барабана коронних шестерень 5.

Між веденою шестернею головної передачі і фланцем барабана коронних шестерень встановлено прокладки 3 для регулювання зчеплення конічних шестерень після їх заміни.

Поворот трактора здійснюється шляхом відключення від транс­місії тієї гусениці, в бік якої необхідно повернути. Для виконання крутого повороту передбачено загальмування відключеної гусениці.

В трансмісії гусеничних тракторів як механізм повороту викорис­товують сухі фрикційні багатодискові муфти та планетарні механізми.

Фрикційні механізми повороту — сухі, постійно замкнуті муф­ти, які відрізняються від головного зчеплення більшим числом дисків. Необхідність передачі крутних моментів, що значно переви­щують значення крутного моменту двигуна, зумовила застосування багатодискових муфт.

Новый рисунок (2)

        Новый рисунок (1)              

                            

Планетарні механізми повороту (рис. 11.3) складаються з симе­трично розміщених однакових планетарних механізмів керування лівою і правою гусеницями.

Механізм розміщений у корпусі 18, який встановлений на підшипниках в кортіусі заднього моста. На поверхні корпуса 18 закріплено ведену шестерню головної передачі, а в середині — дві ко­ронні шестерні. На осях водила 17 вільно посаджені сателіти 15, які знаходяться в постійному зчепленні з коронною і сонцевою 16 шес­тернями одночасно. Маточна шестерні 16 спирається на підшипники, розміщені в корпусі моста. Вона виготовляється разом з гальмовим шківом 12. Водило 17 прикріплено до півосі 14, на якій розміщено гальмовий шків 6 та ведуча шестерня кінцевої передачі.

Керування роботою планетарного механізму заднього моста здійснюється за допомогою педалей і важелів, розміщених в кабіні і які діють на гальмові механізми. При прямолінійному русі тракто­ра педалі і важелі відпущені, при цьому гальмовий шків 6 півосі 14 вільний, а шків 12, затягнутий стрічковим гальмом 13 за допомогою пружини 11, разом з сонячною шестернею перебуває в стані спо­кою. Шестерні головної передачі обертають корпус 18, а він корон­ними шестернями обертає сателіти, які рухаються по нерухомій со­нячній шестерні. Рухомі осі сателітів водила 17 передають обертан­ня півосям 14, а від них—через кінцеві передачі — ведучим зірочкам.

Для повертання вправо або вліво переміщують відповідний важіль до себе, стрічка 13 відпускає гальмовий шків і сонцева шестер­ня звільнюється. При цьому сателіти починають обертати її, зусилля на водило не передається воно разом із своєю піввіссю зупиняється, гусениця відключається від трансмісії, а друга гусениця продовжує рух і повертає трактор. Для крутого повороту після переміщення ва­желя натискують на педаль. При цьому тяга 8 повертає важіль 5, затя­гує гальмову стрічку 4 шківа 6 і піввісь 14 загальмовується.

 

  1. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  2. Де розміщуються механізми заднього моста трактора ДТ-175С?
  3. Що називають фрикційними механізмами повороту?
  4. Будова планетарного механізму повороту?
  5. V. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
  6. Аналіз уроку
  7. Підведення підсумків
  8. Домашнє завдання – А.Ф. Головчук ст.. – 196-198

 

x

Перегляньте також

2024-12-17_19-58-55

Вітання від випускників 11 групи Федорівського ЦПО

Любі наші вчителі, за ваші терпіння та підтримку дякуємо Вам!