Головна / Урок / Тема№12. Рульове керування та ходова частина колісних тракторів. Ходова частина гусеничних тракторів

Тема№12. Рульове керування та ходова частина колісних тракторів. Ходова частина гусеничних тракторів

ПЛАН УРОКУ

ТЕМА ПРОГРАМИ: Трансмісія ходова частина і рульове керування тракторів ( колісних класу 20кН і гусеничних класу до 30 кН)

ТЕМА УРОКУ: Ходова частина гусеничного трактора.

МЕТА УРОКУ: Ознайомитись з загальною будовою та основними елементами ходової системи тракторів.

ТИП УРОКУ: комбінований

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ:

Підручники, плакати, ходова частина колісного та гусеничного тракторів.

ХОДОВА ЧАСТИНА ГУСЕНИЧНОГО ТРАКТОРА

Більшість гусеничних тракторів має раму, на якій кріплять усі агрегати, гусеничний рушій та підвіску.

Гусеничний рушій (рис. 4.6) складається з двох однакових частин, кожна з яких має напрямне колесо 1 з натяжним й амортизуючим пристроями

Новый рисунок (2)

 

8, опорні котки 3, підтримувальні ролики 2, ведуче колесо 5 (зірочка) і гусеничний ланцюг 4 (гусениця).

Гусениця — основна частина рушія. Вона є замкненою металевою стрічкою, що складається з окремих ланок, з’єднаних шарнірами між собою.

На зовнішній поверхні ланок є ґрунтозачепи, якими гусениця зчіплюєть­ся з ґрунтом. Внутрішня поверхня ланок утворює нескінчений шлях, по яко­му перекочується трактор на опорних котках.

Ведуче колесо (зірочка), обертаючись, пересуває остов трактора.

Підтримувальні ролики підтримують гусеничний ланцюг та запобіга­ють його розкочуванню.

Опорні котки встановлюються на тракторі ДТ-75 попарно й утворюють каретку. В процесі експлуатації гусениця через спрацювання та дефор­мацію видовжується. Натягують її переміщенням напрямного колеса за до­помогою натяжного пристрою.

Нормальне провисання гусениці становить 30—50 мм. Неправильний натяг гусениць може до 10% збільшити витрати потужності порівняно з оп­тимальним натягом.

Для контролю натягу гусениць трактор встановлюють на рівному місці, зверху на виступи пальців гусениць, розташованих над підтримувальними роликами кладуть планку і заміряють відстань між планкою і пальцями найбільш провислої ланки.

  1. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  2. Призначення гусеничного рушія ?
  3. Будова гусеничного рушія?
  4. Будова та призначення каретки ?
  5. Призначення підтримувальних роликів?
  6. V. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
  7. Аналіз уроку
  8. Підведення підсумків
  9. Домашнє завдання – З.С. Ратомська ст.. – 87-90
x

Перегляньте також

59-9826

Актуальні проблеми дистанційного навчання

04листопада 2024 р.  у Федорівському центрі професійної освіти відбулося чергове засідання методичної ...