13.03.2020 р.
1). Гр.16т3, зарубіжна література.
Тема «Творчість Габріель Гарсія Маркеса. Твір «Старикан з крилами»
Дочитати твір (скорочено), скласти питання для літературного диктанту.
2). Гр.17т2, українська мова
Тема «Прикметник. Відмінкові закінчення прикметника»
Виконати завдання.
Завдання 1
Запишіть прикметники в три колонки: I — якісні, II — відносні, III — присвійні. Активний, спадковий, гусячий, малий, старий, страусячий, срібний, кисневий, доччин, Опанасів, великий, учбовий, кипарисовий, організований, кислий, античний, Оленчин, ананасний, машинний, унікальний, багатий, Денисів, Андріїв, Галчин
Ключ
З других букв кожного стовпчика прочитаєте назви відомих поем Тараса Шевченка.
Завдання 2
Випишіть тільки прикметники вищого ступеня (проста форма). Сильніший, більш відомий, легший, найвищий, біленький, активніший, вужчий, дрібненький, синюватий, агресивніший, нижчий, найвродливіший, найбільш зручний, енергійніший, пильніший, синюватий, найменш відомий, огидніший, лагідніший, менш енергійний, якісніший, жовтіший, дрібнуватий, енергійніший, найнижчий, найбільш веселий.
Ключ
З перших літер прочитаєте другу частину вислову Т. Шевченка з вірша «До Основ’яненка»: «Смійся, лютий враже! Та не дуже, бо все гине…».
3) гр.17т2, українська література.
Тема «Київські неокласики. Максим Рильський. Група «київських неокласиків». Різногранний творчий шлях М.Рильського.»
Завдання повторити творчість П.Тичини. Є.Плужника (конспект), читати біографію М.Рильського,
4) Гр.18т1,технологія.
Завдання. Конспект, відповідь на питання у зошиті, повідомлення (теми заздалегідь роздані)
16.03.2020 р.
1) Гр.16т3,українська література
Тема «Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.»
Завдання. Дочитати твір до кінця, заповнити таблицю в зошиті.
2) Гр.18т1, зарубіжна література.
Тема «Оскар Вайльд (1854 – 1900). «Портрет Доріана Грея». Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Система образів.»
Завдання. Читати твір скорочено (по хрестоматії) або дивитися екранізацію.
3) Гр18т1, українська мова.
Тема «Апостроф».
Завдання
1) Перепишіть, замість крапок поставте, де потрібно, апостроф. В..язка, В..язьма, чер..вяк, дзв..якнути, зв..язувати, цв..ях, св..ято, б..юро, хлоп..я, бар..єр, Р..єпін, бур..ян, бур..як, Примор..я, мор..я, кур..єр, сер..йозний, узгір..я, пам..ять, Робесп..єр, моркв..яний, м..ясний.
2) Від поданих слів утворіть прикметники. Морква, олово, торф, дрова, риба, Різдво, дерево, трава, кров, мавпа, камінь.
3). Від поданих слів утворіть дієслова 2-ї особи однини, поясніть правопис. Лити, вити, бити, шити.
4) Від поданих слів утворіть дієслова із префіксами об-, від-, роз-, під-, з-. Їхати, єднати, їсти, юрба, ятрити.
4) Гр.18т1, українська література.
Тема «Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Основні риси українського прозового модернізму (О.Кобилянська, М.Коцюбинський, В.Стефаник, В.Винниченко). «Нова школа» у прозі»
Завдання
Повторити конспект по творчості І.Франка, читати по підручнику с.112-117, записати в зошит основні риси українського прозового модернізму.