Головна / Урок / 85 група. Тема: Робота з Інтернет-ресурсами.

85 група. Тема: Робота з Інтернет-ресурсами.

Тема: Робота з Інтернет-ресурсами.

Мета: набуття умінь та навиків роботи з Інтернет-ресурсами

 Види Інтернет -ресурсів.

    Види освітніх сайтів

САЙТИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Зазвичай, сайти навчальних закладів містять довідкові відомості. Проте, існують такі заклади, які розміщуються різноманітні ОВР: навчальні матеріали своїх працівників, пропонують дистанційні курси (платні і безкоштовні), проводять різноманітні олімпіади, змагання. Крім того, можуть містити тестові системи, за допомогою яких користувач може перевірити свої знання. Поширені випадки, коли навчальний заклад має дві версії сайту – один для мережі Інтернет, інший корпоративний (тобто розрахований тільки для працівників навчального закладу). Той сайт, який розміщують в мережі Інтернет має довідковий характер, на відміну від нього, корпоративний – вміщує в собі велику кількість ОВР, доступ до яких відкритий лише працівникам закладу. Відповідно ці версії сайтів мають різницю в розмірі. 
 -  Шкільні сайти:
 –  Сайти факультетів та кафедр:
 – Сайти вищих навчальних закладів:
КУЛЬТУРНО–ОСВІТНІ САЙТИ 
Сюди відносять:
 -  Віртуальні бібліотеки:
Бібліотека – знайоме для всіх місце. Саме там зберігаються всі знання накопичені протягом віків, століть, років. Пошук відомостей в бібліотеці здійснюється по каталогам, які в свою чергу систематизують матеріали за галузями знань, напрямків і т.д. З розвитком інформаційних технологій та Інтернет стали доступні віртуальні бібліотеки, які також як звичайні бібліотеки накопичують в собі ОВР з багатьох напрямків. Але на відміну від звичайної бібліотеки її ОВР знаходяться в електронному варіанті. Тут можна знайти такі ОВР: електронні книги, журнали, статті, довідники та інше.
Як і в звичайній бібліотеці, віртуальна бібліотека має каталог. Зазвичай він має риси пошукової системи – тобто, користувачу необхідно ввести ключові слова (за автором чи назвою книги) і по електронному каталозі здійснюється пошук, після чого видається результат пошуку на екран.
Деякі бібліотеки мають комерційний характер та пропонують відвідувачам придбати ту чи іншу книгу, замовити реферат чи статтю.
-Довідкові сайти бібліотек:
Крім того, потрібно вміти відрізняти віртуальні бібліотеки від довідкових сайтів бібліотек. Довідкові сайти бібліотек не містять ОВР, на них лише відображені довідкові відомості про роботу бібліотеки, її структуру, основні послуги, контакти.
-Віртуальні журнали та газети:
Зазвичай це електронна копія паперового журналу чи газети. Дуже часто на сайтах видавництв можна скористатись великою кількістю журнальних публікацій, які є доступними в повному обсязі. Такі публікації можуть зберігатися у файлах, які мають формат pdf або користувач може переглядати статті, які розміщені на окремих сторінках сайту. Файли в форматі pdf переглядаються за допомогою програми Acrobat Reader а статті, які розміщені на окремих сторінках сайту можуть бути збережені на жорсткому диску користувача та переглядатися за допомогою броузера (тобто так само як в мережі Інтернет). Іноді публікації можуть зберігатись у txt- чи doc-форматах і для їхнього читання необхідно мати або простий блокнот, або офісну програму типу Word. Крім того, бувають такі txt-файли, які потребують додаткового завантаження спеціальної програми для читання цих файлів.
 -Електронні підручники:
Найпопулярніший електронний ресурс, який використовується практично на всіх етапах і рівнях навчання. Зазвичай, це електронний текст, заголовки якого представлені у вигляді гіпертексту. Використання електронних підручників є добрим доповненням до традиційної системи навчання за конспектом лекцій та підручником, що дозволяє поєднати ці знання з навиками роботи на комп’ютері в одне ціле
ДОВІДКОВІ САЙТИ
 Енциклопедії:
Це електронні сторінки з текстами і графічними зображеннями класичного енциклопедичного характеру. Головна перевага такої енциклопедії перед звичайною паперовою – система пошуку інформаційних даних, заснована на спеціальних алгоритмах пошуку, електронні каталоги, функція пошуку подібних матеріалів, підтримка відео та анімації, та безумовно великий фізичний об’єм.
Словники:
Електронна база даних визначень з певної галузі знань або за декількома напрямками. Мережений словник може бути у вигляді окремого ресурсу або інтегрований в інші ресурси.
Каталоги:
Містять перелік веб-адрес сайтів за тематиками. Каталоги зазвичай можна знайти на будь-якій пошуковій системі. Там каталоги впорядковані за напрямами та тематиками. Проте, існують спеціальні каталоги, які містять лише посилання на окремий напрямок
ПЕРСОНАЛЬНАЛЬНІ САЙТИ:
 Сайт окремої особи, на якому міститься загальні відомості про цю особу, чим займається, які має інтереси та ін. Також на такому сайті можуть міститися різноманітні розробки цієї людини. Людина, яка створює сайт має певну мету його створення. Такі сайти створюються з метою обміну досвідом з іншими колегами, з метою співпраці, а також для доступу учнів до навчальних матеріалів з предмету, що викладає вчитель. На сайті розміщують розробки уроків, бібліотеку, глосарій чи словник термінів, журнал оцінок. Також може бути сторінка для батьків та організаційної роботи.
ПОРТАЛИ: 
Один із самих ефективних способів накопичення великих обсягів інформаційних ресурсів Якщо сайт – це місце в Інтернеті, де фізично розміщуються матеріали, то портал – це сайт, який виконує роль відправної точки по таким сайтам. Портал має власну систему пошуку, базу даних веб-сайтів, які знаходяться в каталозі та інші корисні сервіси для користувачів.
Завдання: Користуючись Інтернет-ресурсами для працівників с/г знайти цікаву інформацію по професії.
Вернуться к: Інформатика – 85 група
x

Перегляньте також

2024-04-30_16-01-19

Гідне визнання!

Роль педагога є ключовою у формуванні суспільства. Саме вчитель закладає моральну основу ...