Головна / Урок / Access: Запит на зміну даних.

Access: Запит на зміну даних.

Вам нужно сначала закончить Access: Обчислення у запиті. для перехода к этому уроку

Запит на зміну (запити-дії):

  1. Запит на створення таблиці – створює нову таблицю на основі усіх або частини даних з однієї або декількох таблиць.

  2. Запит на оновлення записів – вносить спільні зміни в групу записів однієї або декількох таблиць.

  3. Запит на додавання - додає групу записів з однієї або декількох таблиць у кінець однієї або декількох таблиць.

  4. Запит на видалення – видаляє групу записів з однієї або декількох таблиць.

Найпростіше створити спочатку запит на вибірку, далі упевнитися в тім, що його результат не містить помилок, і вже після перетворити в потрібний запит-дію кнопкою «Тип запиту» на панелі інструментів у режимі конструктора.

Для виконання запиту треба натиснути кнопку «Запуск».

Перехресний запит створюється за допомогою майстра або самостійно в режимі конструктора.

У режимі конструктора (комірки «Перехресна таблиця:») можна вказати поля, значення яких будуть заголовками стовпців і рядків, а також поле, значення якого варто використовувати в обчисленнях.

Зауваження: Досвідчені користувачі завжди можуть працювати безпосередньо з базовою інструкцією будь-якого запиту у вікні запиту в режимі SQL.

Форми

Форма – об’єкт, у якому розміщуються елементи керування, що приймають дії користувачів або служать для введення, відображення і зміни даних у полях.

У звичайному режимі форма відображає на екрані тільки один запис.

Елемент керування – графічний об’єкт (поле, прапорець, прямокутник, кнопка, …) для наочної роботи з даними.

Типи форм

Звичайна форма – кожне поле розташовується на окремому рядку; підпис знаходиться ліворуч від поля.

Стрічкова форма - поля, що утворюють один запис, розташовані в одному рядку; їхні підписи виводяться один раз у верхній частині форми.

Таблична форма – поля записів розташовані у форматі таблиці, де кожному запису відповідає один рядок, а кожному полю — один стовпець.

Підлегла форма – це форма, що знаходиться усередині іншої форми. Підлеглі форми особливо зручні для відображення даних з таблиць або запитів, зв’язаних відношенням «один-до-багатьох». Підлегла форма може відображатися у вигляді таблиці, у вигляді звичайної або стрічкової форми. Головна форма може відображатися тільки як звичайна форма.

Автоматичне створення форм

Майстром можна створити стандартну форму на основі існуючих стилів оформлення.

У подальшому, стилями можна керувати за допомогою автоформата.

Автоформат - набір форматів, що визначають вид елементів керування і розділів форми або звіту.

На практиці спочатку зручніше створити форму майстром, а вже після в режимі конструктора змінить її форматування на бажане, додати допоміжні об’єкти.

Майстер Автоформа створює за один крок форму, що використовує поточний автоформат, всі поля джерела записів і всі поля з підлеглих джерел записів.

Також з його допомогою можна відразу створити звичайну форму на базі відкритого в режимі таблиці запиту або таблиці.

  • Існують: Автоформа: у стовпець

  • Автоформа: стрічкова

  • Автоформа: таблична

Звіти

Звіт – об’єкт бази даних, призначений для ефективного представлення даних у друкованій формі.

При перегляді звіту в режимі зразка буде виведене обмежене число записів.

Часто використовується експорт звітів у різні формати. Э можливість зробити знімок звіту.

Після вибору джерела записів і макета (у стовпець, стрічковий або табличний) Автозвіт створює звіт, що використовує всі поля джерела записів і застосовує останній використаний автоформат.

Майстер задає докладні питання про джерела записів, полях, макеті, необхідних форматах і створює звіт на підставі отриманих відповідей.

Крім того, автоматично можна створити звіт з діаграмою і поштові наклейки.

Робота зі звітом у режимі конструктора аналогічна роботі з формою.

Присутні розділи аналогічні формі, а також заголовки і примітки груп.

Згрупувавши записи, що містять спільні значення, можна обчислити проміжні підсумки і зробити звіт більш легким для читання.

Керування сортуванням і групуванням здійснюється за допомогою вікна «Сортування й групування».

Порядок зверху вниз задає рівні групування (сортування).

Щоб використовувати групування, треба змінити “заголовок групи”“примітка групи” у вікні «Сортування й групування» на «Так».

Також треба установити властивість елемента керування «Не виводити повтори» у положення «Так».

Підлеглим звітом називають звіт, вставлений в інший звіт.

Робота з підлеглими звітами аналогічна роботі з підлеглими формами.

Обчислювальні значення у звітах схожі на обчислювальні значення у формах.

Аналогічно можна використовувати меню «Вставка» команду «Номера сторінок» і команду «Дата і час».

Використовуючи властивість поля «Сума з нагромадженням» можна отримати нумерацію записів, а також їхнього підрахунку в кожній групі.

Метки уроков: Microsoft Access
Вернуться к: Технології комп’ютерної обробки інформації – 92 група
x

Перегляньте також

Знімок екрана 2024-04-22 140512

Використання онлайн-інструментів під час дистанційного та змішаного навчання

22квітня 2024 року в Федорівському ЦПО відбулося чергове засідання  методичної комісії викладачів ...