Головна / Урок / Навчальний матеріал з фізики 23.06.2020, 2 курс, група 17Т2 для самостійного опрацювання під час карантину 12.03.20-01.07.20

Навчальний матеріал з фізики 23.06.2020, 2 курс, група 17Т2 для самостійного опрацювання під час карантину 12.03.20-01.07.20

1. Контрольна робота з теми «Електромагнітні коливання і хвилі». (повторити: Фізика-11., вид-во «Ранок», 2019р., 272ст., ред. Бар’яхтар В.Г., (в електронному варіанті), *17-23, ст.95, ЗРОБИТИ: Впр.21(1-5).

https://sites.google.com/site/moadomaska/11-klas/elektromagnitni-kolivanna-ta-hvili/princip-diie-radiotelefonnogo-ta-stilnikovogo-zv-azku-radiomovlenna-i-telebacenna-radiolokacia

https://onlinetestpad.com/ua/tests/informatics/11class

ФІЗИКА . Контрольна робота
з теми «Електромагнітні коливання і хвилі»

Варіант №1
1. (1б.) Які коливання називають вільними?
2. (1б.) Запишіть формулу для обчислення періоду власних електромагнітних коливань.
3. (1б.) Яка хвиля називається поздовжньою?
4. (1б.) Визначити ємність конденсатора, якщо індуктивність котушки дорівнює 1,1 Гн,а період коливань 60 с?
5. (2б.) Яка частота вільних електромагнітних коливань у контурі, що складається з конденсатора ємністю 250 пФ і котушки з індуктивністю 40 мкГн?
6. (3б.) Опишіть принцип радіозв’язку.
7. (3б.) Коливальний контур складається з котушки, індуктивність якої 0,2 мГн, та двох однакових конденсаторів ємністю 4 мкФ кожен, з’єднаних послідовно. Визначити період вільних коливань у контурі та напругу на конденсаторах, якщо сила струму в контурі 0,1 А?

ФІЗИКА 11 кл. Контрольна робота
з теми «Електромагнітні коливання і хвилі»
Варіант №2
1. (1б.) Коливальний контур – це…
2. (1б.) Запишіть формулу для обчислення частоти електромагнітних коливань.
3. (1б.) Яка хвиля називається поперечною?
4. (1б.) Визначити ємність конденсатора, якщо період 90 с, індуктивність котушки дорівнює 1,5 Гн,?
5. (2б.) Знайдіть частота вільних електромагнітних коливань у контурі, що складається з котушки з індуктивністю 80 мкГн та конденсатора ємністю 500 пФ?
6. (3б.) Опишіть принцип супутникового зв’язку.
7. (3б.) Коливальний контур складається з двох однакових конденсаторів ємністю 8 мкФ кожен, з’єднаних послідовно та з котушки, індуктивність якої 0,4 мГн,. Визначити період вільних коливань у контурі та напругу на конденсаторах, якщо сила струму в контурі
0,2 А?

2. Захист навчальних проектів. (повторити: Фізика-11., вид-во «Ранок», 2019р., 272ст., ред. Бар’яхтар В.Г., (в електронному варіанті), *1-23,

https://www.fizikanova.com.ua/kontakti/pridbati-10-klas

Учням про проекти.
Розрізняють такі види проектів:
Дослідницькі проекти – потребують добре обміркованої структури, повністю підпорядковані логіці дослідження і мають відповідну структуру: визначення методології дослідження, тобто теми дослідження, аргументація її актуальності, предмета й об’єкта, завдань і методів дослідження, формулювання гіпотез, розв’язання проблеми і вибір шляхів її розв’язання.
Творчі проекти – не мають детально опрацьованої структури спільної діяльності учасників, вона розвивається, підпорядковуючись кінцевому результату й формі його представлення (стіннівка, відеофільм, свято тощо)
Інформаційні проекти – спрямовані на збирання інформації про який-небудь об’єкт, явище, на ознайомлення учасників проекту з цією інформацією, її аналіз і узагальнення фактів.
Практичні проекти – розв’язання практичних завдань «замовника» проекту і як результат – розробка наочного посібника, макету, приладу, обладнання, рекомендацій щодо їх використання.
Ігрові (рольові) проекти – образне відображення реальних процесів і явищ в сценічних формах, ігрових ситуаціях – як результат, моделювання реального об’єкту.
Інколи розв’язання фізичних проблем може поєднувати одночасно вказані типи проектів.
Можна виокремити кілька загальних етапів виконання проектів.
1. Організаційно-підготовчий. Учитель: мотивує учасників, формує мікрогрупи, допомагає у визначенні мети і завдань проекту кожному учневі, розробленні плану реалізації ідеї, визначає критерії оцінки діяльності учнів на всіх етапах. Учень: визначає мету і завдання проекту, розробляє план роботи, шукає необхідну для початку проектування інформацію.
2. Пошуковий. Учитель: консультує за змістом проекту, допомагає в систематизації, узагальненні матеріалів, знайомить з правилами оформлення проекту, стимулює розумову активність учнів, відстежує практичні дії виконавців і оцінює проміжні результати кожного учасника, проводить моніторинг спільної діяльності. Учень: збирає, аналізує й систематизує інформацію, обговорює її в мікрогрупах, висуває і перевіряє гіпотези, виконує практичну частину проекту, оформляє макет або модель проекту, проводить самоконтроль.
3.Підсумковий. Учитель: консультує з питань підготовки звіту про виконану роботу, захисту проекту, виступає в ролі експерта на захисті проекту, бере участь в аналізі виконаної роботи, оцінює внесок кожного з виконавців. Учень: оформляє пакет документів, інформаційний стенд за результатами проекту, готує презентацію результатів роботи.
4. Презентація результатів. Учитель: оцінює результати роботи. Учень: усвідомлює отримані результати і способи їх отримання, викладає зміст проекту (презентує проект), відповідає на запитання.
Захист проектів, як правило, відбувається у формі презентації (7-10 хвилин) в ході якої учень має ознайомити присутніх з результатами своєї роботи.
Шаблон виступу:
Вступ
Тема мого проекту ………………….
Я вибрав цю тему, тому що ………………
Мета моєї роботи – …………………….
Результатом проекту буде – …………….
Цей результат допоможе досягти мети проекту, оскільки……
План моєї роботи (вказати час виконання і перерахувати усі проміжні етапи):
– Вибір теми і уточнення назви ……………
– Збір інформації (де і як шукав інформацію)………
– Досягнення результату (що і як робив)………….
– Написання письмової частини проекту (як це робив)…….
Основна частина
Я розпочав свою роботу з того, що …………….
Потім я приступив до …………………
Я завершив роботу тим, що……………….
В ході роботи я зіткнувся з такими проблемами………
Щоб впоратися з проблемами, що виникли я……….
Я відхилився від плану (вказати, коли був порушений графік роботи) ….
План моєї роботи був порушений, тому що……….
В ході роботи я прийняв рішення змінити проектний продукт, оскільки…
Але все таки мені вдалося досягти мети проекту, тому що…….
Висновок
Закінчивши свій проект, я можу сказати, що не усе з того, що було задумано, вийшло, наприклад …………………
Це сталося, тому що …………….
Якби я почав роботу наново, я б ……….
Наступного року я, можливо, продовжу цю роботу для того, щоб….
Я думаю, що я розв’язав проблему свого проекту, оскільки …….
Робота над проектом показала мені, що (що дізнався про себе і про проблему, над якою працював) ………………….
5. Рефлексія. Підведення підсумків, створення ситуації успіху.

Виходячи з сказаного, можна виділити наступні критерії оцінювання навчального проекту:
1) формулювання мети та завдань;
2) визначення необхідних початкових даних;
3) визначення плану дій для виконання поставлених завдань;
4) добір необхідних технічних засобів та належне їх використання;
5) пошук необхідної інформації та користування інформаційними джерелами;
6) формулювання та використання понять, законів, моделей фізики;
7) створення змістовного, чітко структурованого повідомлення;
8) використання наукової і технічної термінології;
9) аргументоване доведення результатів дослідження;
10) інтерпретація наукової і технічної інформації;

11) уміння надавати змістовне пояснення та відповіді на запитання.
Орієнтовні теми навчальних проектів для учнів 8, 11 класу у 2018-2019 році:

ЕЛЕКТРОДИНАМІКА
1. Електричне поле та струм
1. Вплив електричного поля на живі організми.
2. Напівпровідникові прилади та їх застосування.

2. Електромагнітне поле
1. Вплив магнітного поля на живі організми.

3. коливання та хвилі
Електромагнітні хвилі в природі і техніці.

4. Хвильова і квантова оптика
Квантові генератори та їх застосування.

x

Перегляньте також

2024-12-17_19-58-55

Вітання від випускників 11 групи Федорівського ЦПО

Любі наші вчителі, за ваші терпіння та підтримку дякуємо Вам!