Головна / Урок / Навчальний проєкт “Творчість “шістдесятників” як закономірна реакція на виклики часу”

Навчальний проєкт “Творчість “шістдесятників” як закономірна реакція на виклики часу”

Вам нужно сначала закончить Тенденції в розвитку культури для перехода к этому уроку

Розділ. Україна в умовах десталінізації

Тема. “В безсмерті холодно. І холодно в житті. О Боже мій! Де дітися поету?!” “Творчість “шістдесятників” як закономірна реакція на виклики часу”

Мета: охарактеризувати у вигляді історичного нарису внесок “шістдесятників” в українську культуру

Робота над  навчальним проєктом

Завдання

Опрацювати список інформаційних джерел

План роботи

1. Пошук та опрацювання джерельної бази.

2. Визначення критеріїв оцінки внеску “шістдесятників” у розвиток української культури

3. Визначення послідовності виконання роботи.

4. Написання історичного нарису.

5. Підготовка та подання результатів у вигляді презентації.

 

алгоритм роботи над проєктом

Джерела для виконання проекту

1.Шістдесятники

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%8F%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8

2.Шістдесятники

http://politics.ellib.org.ua/pages-9371.html

  1. Шістдесятники та їх внесок в розвиток культури

http://studies.in.ua/shpora-culture/582-55-shstdesyatniki-ta-yihny-vnesok-u-rozvitok-kulturi.html

4.Шістдесятники та їх внесок в розвиток культури

https://sites.google.com/site/dryzhuk911/home/81-sistdesatniki-ta-iehnij-vnesok-u-rozvitok-kulturi

  1. “Шістдесятники” та їхній внесок у розвиток національної культури України

https://revolution.allbest.ru/history/00937919_0.html

  1. «Шістдесятництво» в українській культурі

https://history.vn.ua/compendium/11klas/96.html

  1. Явище шістдесятництва в українській літературі

https://vk.v-ukr.com/%D0%9F-12-%D0%AF%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B5-%D1%88%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%8F%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%B0-%D0%B2-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96%D0%B9-%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D1%96-p73

  1. Бондаренко О. УКРАЇНСЬКЕ ШІСТДЕСЯТНИЦТВО ЯК СУСПІЛЬНО-ЕСТЕТИЧНЕ

ЯВИЩЕ //  ПИТАННЯ ЛІТЕРА ТУ Р О ЗН А В С ТВ А . – Випуск 5 (62). –  Чернівці, 1998

  1. Феномен шістдесятництва

https://history.vn.ua/pidruchniki/hlibovska-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/17.php

  1. Феномен українського шістдесятництва

https://history.vn.ua/pidruchniki/vlasov-ukraine-history-11-class-2019-profile-level/11.php

Алгоритм роботи над проєктом

Діяльність учасників

1 етап

  • визначення теми й мети проєкту;
  • формулювання проблеми;
  • гіпотези щодо їх розв’язання.

2 етап

  • визначення джерел інформації;
  • опис бажаних кінцевих результатів;
  • розподіл завдань.

3 етап

  • збір необхідної інформації;
  • аналіз зібраної інформації;
  • висновки, пропозиції.

4 етап

  • оформлення результату;
  • демонстрація (презентація) результату;
  • оцінка й підбиття підсумків.

5 етап

рефлексія ( самоаналіз діяльності та її результатів)

Домашнє завдання

Підготувати презентацію до проєкту

Вернуться к: Історія України. ІІ курс
x

Перегляньте також

2024-12-17_19-58-55

Вітання від випускників 11 групи Федорівського ЦПО

Любі наші вчителі, за ваші терпіння та підтримку дякуємо Вам!