Архів блога
82 група. Тема: Призма. Пряма і правильна призма.
Тема: Призма. Пряма і правильна призма. Мета: давати означення призми та її елементів; давати означення прямої та похилої призми;правильної призми; формувати властивості призм та її елементів; поняття площ повної та бічної поверхонь призми; знаходити площі бічної та повної поверхонь призми, ...
Читати далі »82 група. Тема: Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники.
Тема: Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники. Мета: сформувати поняття многогранника і пов’язаних із ним понять (вершин, ребер граней, двогранних кутів), опуклого многогранника. Сформувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають використання цих понять. Розвивати логічне мислення та виховувати самостійність і акуратність при ...
Читати далі »Євген Плужник – один із провідних поетів “розстріляного відродження”. Його творча біографія, трагічна доля. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики.
Розділ. Українська поезія 1920-х рр. Тема. Євген Плужник – один із провідних поетів “Розстріляного відродження”. Його творча біографія, трагічна доля. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики. Мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні (“Вчись у ...
Читати далі »92 група. Тема: Контрольна робота з теми “Перпендикулярність прямих і площин у просторі”
Тема: Контрольна робота з теми “Перпендикулярність прямих і площин у просторі” Мета: перевірити набуті знання, уміння і навики учнів з вивченої теми. Виконати завдання контрольної роботи з теми “Перпендикулярність прямих і площин у просторі” відстані і кути в просторі
Читати далі »92 група. ТЕМА. Систематизація й узагальнення знань з теми: “ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ”
ТЕМА. Систематизація й узагальнення знань з теми: “ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ”. МЕТА. Закріпити й поглибити знання учнів з теми, повторити вивчений навчальний матеріал; розвивати навички використання теоретичних знань до розв’язування задач, логічне мислення, творчі здібності, просторову уяву учнів, ...
Читати далі »