Архів блога
85 група. Тема: Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оновлення блогу.
Тема: Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оновлення блогу. 1. Поняття блогу. Блог (англ. blog, від web log, «мережевий журнал чи щоденник подій») — це різновид сайту, головний зміст якого — записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються. Останні записи блогу (їх прийнято називати постами) відображаються у зворотному ...
Читати далі »85 група. Тема: Білки, вітаміни як компоненти їжі, їхня роль в організмі.
Тема: Білки, вітаміни як компоненти їжі, їхня роль в організмі. Презентація: Білки, вітаміни Повторити матеріал з теми “Жири”, дати відповіді на завдання вікторини слайди 1-6 презентації. Вивчити матеріал по темі “Білки, вітаміни як компоненти їжі, їхня роль в організмі.” слайди ...
Читати далі »виробничого навчання гр.16Т3
виробниче навчання гр16т3 №2 Виробниче навчання.кат. В1. Заняття №2.гр.16Т3. Тема: «Технологічне налагодження та переобладнання зернозбиральних комбайнів на збирання соняшника та кукурудзи на зерно». Інструктаж з охорони праці. Контрольні питання: 1.В яких місцях дозволяється проводити технологічне налагодження комбайнів? 2.Які вимоги до ...
Читати далі »85 група. Тема: Взаємодія струмів. Магнітне поле. Дія магнітного поля на провідник зі струмом.
Тема: Взаємодія струмів. Магнітне поле. Дія магнітного поля на провідник зі струмом. Вивчити матеріал документа Взаэмодія струмів. Магнітне поле. Записати в зошит , що таке магнітне поле, як проходе взаємодія магнітного поля на провідник зі струмом, в чому заключається правило лівої руки.
Читати далі »Виробниче навчання гр.17Т2
виробниче навчання гр17Т2№2 виробниче навчання гр17Т2№2 Виробниче навчання кат.А1. гр.17Т2. Урок №24. Тема: «Посів соняшника». Інструктаж з охорони праці. Контрольні питання: 1.Яка мета перевірки готовності техніки до роботи в полі? 2.Які вимоги до рульового керування трактора? 3.Які вимоги до вихлопної ...
Читати далі »