Головна / Урок / УМР. Ділові папери. Протокол. Витяг з протоколу. Звіт про виконану роботу

УМР. Ділові папери. Протокол. Витяг з протоколу. Звіт про виконану роботу

Мова офіційна дуже відрізняється від загальновживаного мовлення, вона володіє сукупністю мовленнєвих фактів, що служать для того, щоб у точних та безособових формулах виражати обставини, які накладає на людину життя в суспільстві, починаючи з нотаріальних актів та закінчуючи статтями конституції.

Шарль Баллі (французький мовознавець)

 

  1. Робота з таблицею

Заповніть праву частину таблиці “Ознаки офіційно-ділового стилю”

Лексичні
Граматичні
Синтаксичні
Мовленнєві

Ознаки офіційно-ділового стилю: лексичні (терміни, стандартизовані звороти мови), граматичні (іменники, що утворилися від дієслів; скорочена форма прикметників; прийменники, що утворилися від іменників), синтаксичні (багато уособлених зворотів, однорідних членів речення), мовленнєві (відсутність емоційності, експресії, виразних засобів).

  1. Прочитайте текст. Зробіть тематичні виписки з питання “Реквізити звіту про викопану роботу”.

Звіт – це службовий документ, що містить повідомлення про діяльність особи чи організації або її підсумок, виконання дорученої роботи, справи. Звіт може мати вигляд зв’язного тексту або наведення цифрових даних.

Складають звіт за детальним планом, у якому відображено загальну характеристику роботи, аналіз її позитивних та негативних сторін, роблять висновки, дають оцінку зробленому, а також вносять пропозиції, спрямовані на покращення в майбутньому діяльності того, хто звітує.

Форма звіту про виконану роботу має такі реквізити: 1) заголовок з зазначенням того, хто про що звітує та за який проміжок часу; 2) дата (зазначають дату написання) 3) текст звіту: вступ, у якому перераховують обсяг роботи, що був передбачений планом, опис виконаної роботи, позитивних та негативних фактів, методи, шляхи розв’язання проблем; 3) підпис автора чи відповідального за роботу колективу (За Л. Н. Діденко).

  1. Проаналізуйте текст. Назвіть реквізити звіту. Зверніть увагу на мовне оформлення офіційного паперу.

ЗВІТ

про роботу комісіі з реставрації архітектурних пам’яток

З 20 по 30 листопада 2015 року експертна комісія у складі: Ільницький В.В., Баратов П.С.., Солодченко Л.П., Молотков Ю.Р. знаходилася у відрядженні в м. Ялта для ознайомлення зі станом зберігання архітектурних пам’яток.

Ми дослідили стан таких пам’яток:

1) ____

2) ____

3) ____

Вважаємо необхідним зазначити наступне:

  1. Старовинні будівлі знаходяться в основному у задовільному стані.
  2. У дуже гарному стані знаходиться ________
  3. Будівля _________
  4. На окремі випадки недбалого ставлення до зберігання історичних пам’яток складені акти.

25.06.2010 р. Підписи усіх членів експертної комісії

 

 

 

 

ЗВІТ

старости 10-а класу Галкіна Кирила

про стан зберігання підручників

учнями 10-акласу МБЗЗ «ЗОШ № 34» м.Сімферополя

З 1 по 15 лютого 2016 року були перевірені підручники 10-а класу.

Мета перевірки: визначити стан зберігання підручників учнями 10-а класу.

 

Перевіркою встановлено, що більшість учнів зберігають підручники у гарному стані. Підручники обгорнуті, немає ніяких поміток. Краще за всіх зберігають підручники учні: Лук’янович К,.Бєліков І., Смолянін Д.

Перевіркою зафіксовані також факти неохайного використання

підручників: м’яті сторінки підручників Щелканова Б., Гаврильця В., зроблені позначки в підручниках Смакаровського Я., Рибачук А.

Пропозиції:

  1. Не видавати підручники учням, які несумлінно ставляться до їх зберігання.
  2. Розробити систему стягнень за названня підручників.

 

15 лютого 2016 р. Підпис

 

Методичний коментар. План звіту може мати такий вигляд:

  1. Назва документа.
  2. Назва закладу, організації, посади особи або осіб, які звітують.
  3. Визначення терміну, за який проводиться звіт.
  4. Текст звіту (вказуються позитивні й негативні сторони роботи, наводяться факти, пояснюються причини невиконання, робляться висновки і вносяться пропозиції).
  5. Дата складання звіту.

 

Самостійна робота.

За поданим початком складіть звіт, який відображав би якість проведення запланованих заходів із зазначенням позитивних і негативних прикладів; зробіть висновки і внесіть пропозиції.

 

ЗВІТ

класного керівника 10-б класу … про участь учнів 10-б класу у шкільному конкурсі…

 

 

  1. Прочитайте текст. Зробіть із нього виписки з питань: Що таке протокол? Які реквізити має протокол?

Протокол – це службовий документ із записом ходу обговорення питань і рішень, ухвалених на зборах, нарадах, конференціях, інших засіданнях колегіальних органів. Проведенню таких заходів передує велика підготовча робота, у ході якої складають низку документів, що супроводжують протокол: порядок денний, списки учасників засідання, списки запрошених, тексти доповідей чи тези виступів, довідки щодо обговорених питань, проекти рішень (постанов) із коленого питання порядку денного засідання.

Протокол ведуть під час засідання колегіального органу. Якщо засідання стенографують або записують на магнітну плівку, то протокол можуть складати після розшифрування записів. Веде протокол технічний секретар чи обрана особа. Призначення особи для протоколювання – важливий етап підготовки роботи колегіального органу, оскільки від її кваліфікації, уміння занурюватись у суть обговорюваних питань та обізнаності в них залежить якість запису виступів.

Протоколи можна оформляти від руки в спеціальному прошнурованому журналі або за допомогою оргтехніки.

Реквізити протоколу: назва документа (протокол), дата, порядковий номер засідання, місце складання, заголовок до тексту (засідання наради директорів), текст, підписи головуючого і секретаря.

Текст поділяють на дві частини: вступну та основну. У вступній частині зазначають прізвища та ініціали головуючого, секретаря, присутніх, порядок денний, в основній частині – фіксують перебіг засідання колегіального органу.

Протоколи бувають стислі та повні. У стислих протоколах зазначають прізвища доповідачів, теми доповідей, прізвища тих, хто виступив, рішення. Повний протокол містить записи всіх виступів. Коли обирають посадових осіб, то в протоколі зазначають результати голосування щодо коленої з кандидатур окремо.

Витяг з протоколу – це певна частина (уривок) протоколу, оформлена належним чином. Витяги з протоколів оформлюють на загальних, спеціальних бланках або чистих аркушах паперу.

Реквізити витягу з протоколу ті ж самі, що і в протоколі (З книги А. Н. Діденко “Сучасне діловодство”).

  1. Проаналізуйте текст. Назвіть реквізити протоколу. Зверніть увагу на мовне оформлення офіційного паперу.

 

Товариство з обмеженою відповідальністю «Фрістайл»

ПРОТОКОЛ
загальних зборів учасників

“03” червня 2017 р
№ 4 / к
м. Київ

Про зміну директора

Голова – Бєляєва Христина Анатоліївна
Секретар – Мороз Валентина Петрівна

Були присутні: Тихонов Ігор Миколайович

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Обрання директора Товариства.
    2. Внесення змін до ЕГРЮЛ.

УХВАЛИЛИ:

  1. 03 червня 2017 р звільнити з посади директора Товариства Мороз Валентину Петрівну. 04 червня 2017 р обрати новим директором Товариства Бєляєву Христину Анатоліївну.
    2. Зареєструвати зміни в Інспекції ФРС України № 46 м по м. Києву. Призначити відповідальну за реєстрацію змін нового директора Товариства Бєляєву Христину Анатоліївну.
    Голосували «ЗА» одноголосно всі учасники.Голова Бєляєва / К.А. Бєляєва /

    Секретар Мороз / В.П. Мороз /

 

  1. Проаналізуйте текст. Назвіть реквізити витягу із протоколу. Зверніть увагу на мовне оформлення офіційного паперу.

 

 

Витяг із протоколу

засідання правління ______

міської громадської організації «Нове життя»

 

 

____ ____________ 201_ року                                                                      №___

м. Тернівка

 

Присутні: Іванцова О.В. – голова правління;

Ареф’єв І.О. – заступник голови правління;

Члени правління: Іванюк А.І.; Круглова Л.В.; Федоренко Р.Р.; Кустова С.А.; Ткач І.С.

 

Порядок денний:

Про участь представника організації в установчих зборах з обрання громадської ради при виконавчому комітеті Тернівської міської ради.

 

Вирішили:

  1. Делегувати для участі в установчих зборах з обрання складу громадської ради при виконавчому комітеті Тернівської міської ради. Іванцову О.В. – голову правління організації.
  2. Підготувати документи для реєстрації щодо участі у зборах.

Відповідальні: Іванцова О.В., Круглова Л.В.

 

 

Головуючий                                                                                Іванцова О.В.

 

 

Секретар                                                                                      Круглова Л.В.

 

 

Домашнє завдання: Скласти витяг із протоколу.

Метки уроков: 76 група
Вернуться к: Українська мова – 76 група
x

Перегляньте також

2024-04-30_16-01-19

Гідне визнання!

Роль педагога є ключовою у формуванні суспільства. Саме вчитель закладає моральну основу ...