Ми навчаємося для того, щоб удосконалювати себе
Конфуцій
Педагог-професіонал завжди шукає найоптимальніші шляхи для підвищення якості навчання та розвитку інтересу до предмета. Дуже важливо, щоб учитель був творчою, саморозвиненою особистістю, прагнув пізнавати нове, не зупинявся на отриманих раніше знаннях.
Педагог постійно продовжує вчитися: вчитися працювати над собою, вчитися спілкуватися з дітьми, вчитися готуватися до уроку. Вчитися, вчитися, вчитися… Педагогічна діяльність – це постійний, невтомний пошук нових форм, методів, засобів для ефективного навчання.
Стаття Олени Антонової «Майндмеппінг на уроках української мови та літератури» була надрукована у збірці «Використання сучасних освітніх технологій на уроках української мови та літератури в умовах модернізації освітнього процесу», яку видала експертна творча група викладачів української мови та літератури в Запорізькій області «Берегиня». У роботі детально розглядається технологія розробки карт знань, основні правила для ефективної роботи з ними на уроках, їх переваги, перераховуються безкоштовні електронні ресурси, що допомагають працювати викладачу.
Олена Антонова