Головна / Методична робота / Засідання МК / Використання онлайн-інструментів під час дистанційного та змішаного навчання

Використання онлайн-інструментів під час дистанційного та змішаного навчання

22квітня 2024 року в Федорівському ЦПО відбулося чергове засідання  методичної комісії викладачів загальноосвітніх дисциплін на тему «Використання онлайн-інструментів під час дистанційного та змішаного навчання».

7-9527782-

Наталія Остапчук, викладачка-філологиня розповіла про особливості форматів дистанційного навчання, їх переваги та недоліки, планування онлайн-уроку, інструменти миттєввої взаємодії, можливості використання онлайн-дошок Linoit, Miro, продемонструвала фрагмент уроку зарубіжної літератури « Ернест Гемінгвей. Символіка образів повісті “Старий і море”. Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті» зі спільною роботою здобувачів на онлайн-дошці Miro.

Викладачка біології та хімії Катерина Земелько поділилася можливостями дошки OpenBoard. Дошка зручна й може використовуватись як викладачами, так і учнями, має слайди-шаблони завдань: можна знайти відповідність між об’єктами, підписати елементи зображення, класифікувати об’єкти за категоріями, показати текст з помилками та їх виправленням;за потреби скопіювати будь-який фрагмент (наприклад, зошит учня для перевірки на уроці виконаних завдань) тощо.

Алла Шепель, викладачка математики,  у виступі на тему «Інтерактивні аркуші «Wizer.me» як спосіб організації освітнього процесу» наголосила, що сучасна освіта постійно еволюціонує, використовуючи нові технології для поліпшення навчального процесу та його якості. Однією з таких інноваційних платформ є Wizer.me, яка надає викладачам можливість створювати та використовувати інтерактивні аркуші для навчання. Їх використання стає дедалі популярнішим методом навчання, оскільки вони дозволяють створювати динамічні уроки з використанням відео, аудіо, інтерактивних графіків, карт, таблиць,  що сприяє ліпшому засвоєнню матеріалу та набуванню нових навичок. Інтерактивні аркуші дозволяють проводити формувальне  оцінювання.

Загалом використання онлайн-опитування, онлайн-дошок, інтерактивних робочих аркушів дозволяє створювати живе та ефективне навчання, сприяючи активному залученню здобувачів освіти  до роботи на уроці.

                                                                              Наталія ОСТАПЧУК, голова методкомісії

викладачів загальноосвітніх дисциплін ФЦПО

 

Про user

user

Залишити коментар

Ваш email ніде не буде показанийОбов'язкові для заповнення поля позначені *

*

Вы можете использовать это HTMLтеги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

x

Перегляньте також

44-7968418416849

Формування мотивації в учнів до навчально-пізнавальної діяльності

Формування мотивації в учнів до навчально-пізнавальної діяльності як одна з головних проблем освіти ...