19 березня 2025р. в Федорівському центрі професійної освіти відбулась атестація педагогічних працівників. Атестація педпрацівників відіграє основну роль у становленні, згуртуванні та вихованні творчого педагога, творчого колективу. Саме цьому була підпорядкована атестація в нашому закладі. До складу атестаційної комісії І рівня залучено 9 компетентних педагогів. Робота комісії проводилась відповідно до “Алгоритму проведення атестації педагогічних працівників у 2024 – 2025 н. році.”
У 2024/2025 н.р. в закладі проатестовано 6 педагогів. Атестація педпрацівників базувалася на принципах демократичності, системності, послідовності, колегіальності, доступності, гласності, моральної та матеріальної зацікавленості.
Атестація розглядалася в єдиному комплексі з роботою щодо підвищення фахового рівня та педагогічної майстерності кожного через курсову перепідготовку, проведення відкритих заходів, моніторингу рівня педагогічної майстерності педагогів, їх самоаналіз та аналіз.
Атестаційна комісія ухвалила:
1.Вважати такими, що відповідають займаній посаді, педагогічних працівників:
1.1.Дондик Т.М;
1.2. Коваленко П.Г;
1.3. Тимошенко О.Г.;
1.4 .Селімова С.М.;
1.5. Мовчан О.М.;
1.6. Решетнік С.В.
2.Вважати такими , що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», що відповідають раніше присвоєному педагогічному званню «викладач – методист»:
2.1. Мовчан О.М. – викладача української мови та літератури.
2.Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»:
2.1. Дондік Т.М.- викладачу фізичної культури;
2.2.Коваленко П.Г.- викладачу предметів професійно–теоретичної підготовки;
2.3. Тимошенко О.Г. – викладачці предметів професійно–теоретичної підготовки.
3.Підтвердити раніше встановлений 14 т. розряд та присвоїти педагогічне звання « майстер в/н другої категорії»:
3.1. Селімовій Світлані Миколаївні – майстру виробничого навчання.
4.Вважати такою, що відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії»:
4.1. Решетнік Світлану Володимирівну – викладачку предметів професійно–теоретичної підготовки.
Атестаційний період у закладі дав змогу виявити сильні та слабкі сторони в роботі педпрацівників, вніс певні корективи в професійну діяльність педагогів. Важливо, щоб педпрацівники, які пройшли атестацію, демонстрували зростання рівня своєї педагогічної майстерності, здійснюючи будь-яку професійну діяльність не лише в рік атестації, але й в міжатестаційний період.
Кіпоть О.І. – голова МК