Головна / Урок / 76 група. Тема: засоби технічного обслуговування комбайнів

76 група. Тема: засоби технічного обслуговування комбайнів

У розпал зернозбирального сезону простій обладнання неприпустимий. Складність збереження максимального обсягу врожаю у тому, що втрати неминучі по технічним причинам. Однак, для контролю втрати продукту була встановлена ​​допустима норма. В процесі жатки зерна, помірними втратами вважаються втрати до 1 відсотка, на платформу-підбирача доводиться 0.5 відсотка, на етапі молотильного апарату – 1.5 відсотка. Для того, щоб показники не перевищували норму, необхідно дотримуватися всіх умов технічного обслуговування, ремонту, зберігання й експлуатації сільськогосподарської техніки. Ці правила поширюються на все обладнання та кожну деталь системи окремо взятого комбайна.

kombain-fendt-9490-combine-x-p-series-2015-year.jpg

1. Платформа-підбирач

Найбільш поширеною проблемою, яка призводить до половини випадків зношування платформи підбирача, є зберігання при неправильних умовах. Пошкодження припадають на неметалеві вироби, вони втрачають свої технічні характеристики, щільність, еластичність, цілісність. При підготовці обладнання до сезону необхідно перевірити стан замку полотна, його натяг, опорні колеса, ведучий вал. Увагу слід приділити обоймам і пальцям, адже будь-яка деформація цих деталей може відбитися на якості роботи зернозбирального комбайна.

2. Муфта

Пристрій, призначений для з’єднання між собою валів і деталей, що сидять на них, – муфта також потребує ґрунтовної перевірки. Згодом цей елемент системи зношується і стає непридатним. Експлуатація запчастини, яка втратила свої технічні характеристики, небезпечна. Для запобігання появи додаткових поломок деталей, з якими взаємодіє муфта, її необхідно замінити.

news-7-high.jpg

3. Ланцюгові передачі

Для збереження ланцюгових передач у робочому стані рекомендується проводити аналіз стану ланцюгів і вилучати їх з використання у разі розриву або деформації пластин. Оптимальним інтервалом між перевірками стану ланок вважається 60 годин роботи машини.

4. Ремінні передачі

Щодо стану ремінних передач, неприпустимими є тріщини елементів, сколи, зазори між бічною частиною кронштейна та механізмом натягу приводів більше 17-23 мм. Прогин в центрі провідної ланки повинен відповідати вимогам моделі комбайна. У разі невідповідності умов і термінів експлуатації ремені втрачають свою працездатність. Оптимальний час між перевірками стану ременів 48-50 годин роботи комбайна.

5. Гальма

Важливість цього елементу системи комбайна не викликає сумнівів, тому перше, що потрібно зробити, – перевірити, чи немає підтікання робочої рідини. Якість роботи гальмівної системи визначається за характеристиками роботи. Процес гальмування машини повинен бути плавним, не викликати різких імпульсів. Норма для відстані гальмівного шляху на середній швидкості 20 км/год повинна становити дистанцію до одного метра. У разі невідповідності рекомендується перевірити стан гідросистеми, а також комплектуючих елементів гальмівної системи.

6. Колеса

Для безпеки технічного устаткування і працівників перед роботою слід перевіряти як ведучі, так і ведені колеса на наявність тріщин, порізів, сторонніх предметів. Тиск в шинах є ще одним визначальним фактором якості та безпеки використання комбайна. Показники тиску повинні бути в межах 0,17 ± 0,02 МПа на ведучих колесах і 0,15 ± 0,02 МПа на ведених.

Постійне дотримання умов зберігання спецобладнання сприяє тривалій експлуатації. При належному поводженні з комбайнами, знижуються витрати на технічне обслуговування і збільшується коефіцієнт корисної дії їх роботи.

Вернуться к: Комплексна система ТО і ремонт с/г машин- 76, 85 групи
x

Перегляньте також

2024-12-17_19-58-55

Вітання від випускників 11 групи Федорівського ЦПО

Любі наші вчителі, за ваші терпіння та підтримку дякуємо Вам!