Тема: Перпендикулярність площин. Розв’язування задач.
Мета:практично застосовувати уміння розв’язувати задачі різної складності на тему «Перпендикулярність площин»; розвивати культуру усного і писемного мовлення, слухову і зорову пам’ять, логічне мислення, уміння узагальнювати і робити висновки, просторову уяву учнів, вміння чітко формувати і застосовувати одержані знання; виховувати зацікавленість стереометрією, розуміння її надзвичайно великого значення в житті людини.
1. Актуалізація опорних знань
- Фронтальне опитування.
- Означення перпендикуляра.
- Теорема про три перпендикуляри.
- Означення кута між площинами та двох перпендикулярних площин у просторі.
- Ознака перпендикулярності площин. (Демонстрація перпендикулярних площин на фігурах куба та піраміди) Переглянути відео – матеріал на повторення за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=uikHQDCVyxE 2. Застосування знань, умінь і навичок. 1. Розв’язати задачі перпенд площин ЗАДАЧІ 2. Розв’язати кросворд в перпенд площин ЗАДАЧІ Домашнє завдання: повторити матеріал & 37 підручника математика 10 кл, вправа № 37.14, 37.15.