Головна / Уроксторінка 77

Архів блога

92 група. Практична робота «Створюємо шкільні медіа».

      Практичне заняття «Створюємо шкільні медіа». Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності. Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: мають знати основні критерії, ...

Читати далі »

92 група. Практична робота «Аналіз медіа тексту»

                 Тема: Практичне заняття «Аналіз медіатексту». Мета: формування навичок цілеспрямованого багатостороннього сприйняття інформації та різнобічної оцінки творів візуальних мистецтв; роботу з такими компонентами: визначення виду ЗМІ, категорії повідомлення, пошук можливих помилок і неточностей медіаповідомлення, характеристику медіамови, особливості звукового рішення, засобів виразності, ...

Читати далі »

81 група. Тематичне оцінювання за 2 семестр

І. Виберіть правильний варіант відповіді (3 бали ) 1.Наука про організацію та управління матеріальним виробництвом, ефективне використання ресурсів, розподіл, обмін, збут і споживання товарів та послуг. а) філософія   б)соціологія  в) економіка,   г) екологія 2.Який тип власності є панівним в ринковій  економіці.. а)  приватна     б) акціонерна   в) державна   г) індивідуальна Процес всесвітньої економічної, ...

Читати далі »

17Т2. “Захист Вітчизни”. Тема: Поняття про стрільбу і балістику стрільби. Рух кулі в каналі ствола, початкова швидкість та її вплив. Віддача зброї, політ кулі у повітрі, траєкторія польоту. Прямий постріл, прикритий та мертвий простріл.

27.04.2020 Захист Вітчизни 17Т2 Поняття про стрільбу і балістику стрільби….

Читати далі »

76 група. Тема: Взаємодії організмів у екосистемах.Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемах

кругообіг речовин в екосистемах Домашнє завдання Опрацювати  параграф    матеріали презентації  , конспект  по темі: «Взаємодії організмів у екосистемах.Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемах» , відповіді на запитання в кінці презентації  та параграфа дати письмово.

Читати далі »