Архів блога
92 група. Практична робота «Створюємо шкільні медіа».
Практичне заняття «Створюємо шкільні медіа». Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності. Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: мають знати основні критерії, ...
Читати далі »92 група. Практична робота «Аналіз медіа тексту»
Тема: Практичне заняття «Аналіз медіатексту». Мета: формування навичок цілеспрямованого багатостороннього сприйняття інформації та різнобічної оцінки творів візуальних мистецтв; роботу з такими компонентами: визначення виду ЗМІ, категорії повідомлення, пошук можливих помилок і неточностей медіаповідомлення, характеристику медіамови, особливості звукового рішення, засобів виразності, ...
Читати далі »81 група. Тематичне оцінювання за 2 семестр
І. Виберіть правильний варіант відповіді (3 бали ) 1.Наука про організацію та управління матеріальним виробництвом, ефективне використання ресурсів, розподіл, обмін, збут і споживання товарів та послуг. а) філософія б)соціологія в) економіка, г) екологія 2.Який тип власності є панівним в ринковій економіці.. а) приватна б) акціонерна в) державна г) індивідуальна Процес всесвітньої економічної, ...
Читати далі »17Т2. “Захист Вітчизни”. Тема: Поняття про стрільбу і балістику стрільби. Рух кулі в каналі ствола, початкова швидкість та її вплив. Віддача зброї, політ кулі у повітрі, траєкторія польоту. Прямий постріл, прикритий та мертвий простріл.
27.04.2020 Захист Вітчизни 17Т2 Поняття про стрільбу і балістику стрільби….
Читати далі »76 група. Тема: Взаємодії організмів у екосистемах.Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемах
кругообіг речовин в екосистемах Домашнє завдання Опрацювати параграф матеріали презентації , конспект по темі: «Взаємодії організмів у екосистемах.Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемах» , відповіді на запитання в кінці презентації та параграфа дати письмово.
Читати далі »