Головна / Урок / Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімічні реакції»

Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімічні реакції»

Самостійна робота з теми «Хімічні реакції»

 

  1. Вибрати реакцію за кількістю та складом реагентів та продуктів реакції:                                                                                                                                                                                                    (0,5 б)

а) екзотермічні;   в) необоротні;

б) оборотні;   г) сполучення.

  1. Вибрати визначення необоротних реакцій: (0,5 б)

а) Реакції, що відбуваються в одному напрямку і закінчуються повним перетворенням реагентів на продукти реакції.

б) Реакції, що відбуваються в протилежних напрямках, а продукти реакціїє  одночасно і реагентами реакції.

в) Реакції, що відбуваються з виділенням тепла.

г) Реакції, що відбуваються з поглинанням тепла.

  1. Вибрати оборотну реакцію:(0,5 б)

а) NaOH + HCl = NaCl + H2O;

б) CuSO4 + NaOH = Na2SO4 + Cu(OH)2;

в) CO + H2O = CO2 + H2;

г) CuSO4 + Fe = FeSO4 + Cu.

  1. Вибрати, у який бік зміститься рівновага реакції SO3+ H2O ↔ H2SO4 ∆H<0 в разі підвищення температури:                                                                                                                (0,5 б)

а) вліво;      в) вправо;

б) не зміниться;     г) температура не впливає.

  1. Вибрати речовину, що піддається гідролізу:(0,5 б)

а) NaNO3;      в) K2CO3;

б) BaCl2;      г) Li2SO4.

  1. Вибрати речовину, що не піддається гідролізу: (0,5 б)

а) BaS;      в) Na2SO3;

б) KNO3;      г) Li2CO3.

  1. Вибрати ознаки необоротних реакцій: (1 б)

а) утворення солей;

б) випадання осаду;

в) утворення води;

г) утворення газоподібної речовини;

д) утворення кислот;

е) розчинення осаду.

  1. Знайти відповідність між речовиною та середовищем при гідролізі:(1,5 б)

1) кислотне;    а) Ba(NO3)2;

2) лужне;     б) FeSO4;

3) нейтральне;    в) K2CO3;

г) Li2SO4;

д) CuCl2;

е) K2S.

  1. Знайти відповідність між схемою хімічної реакції та типами реакцій: (1,5 б)

1) N2 + H2 ↔ NH3;     а) обміну;

2) CO + H2O = CO2 + H2;    б) розкладу;

3) Cu(OH)2 + НCl = CuCl2 + H2O;  в) сполучення;

4) SO2 + O2 = SO3 +Q.    г) екзотермічна;

д) ендотермічна;

е) оборотна;

є) необоротна;

ж) окисно-відновна;

з) без зміни ступенів окиснення.

  1. Відновленням ферум(ІІІ) оксиду масою 3,2 т добули залізо масою 1,786 т. Обчисліть відносний вихід металу                                                                                                                (2 б)
  2. Обчисліть об’єм амоніаку (н.у.), який можна одержати з азоту об’ємом 0,68 л і достатньої кількості водню, якщо вихід амоніаку становить 43 %.                             (3 б)

 

Контрольна робота по темі «Хімічний зв’язок»

 

 

І рівень (по 0,5 бала)

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

1.Між атомами хімічних елементів зі значною різницею електронегативностей виникає  хімічний зв’язок:

А) йонний              Б) ковалентний полярний

В) металічний   Г) ковалентний неполярний

2.У калій гідроксиді хімічний зв’язок:

А) ковалентний полярний і ковалентний неполярний

Б) йонний і ковалентний полярний

В) ковалентний полярний і йонний

Г) йонний і ковалентний неполярний.

  1. Укажіть, у якій сполуці ступінь окиснення Сульфуру дорівнює +6:
  2. A) H2S       Б) K24В) Na23Г) SО2.
  3. Укажіть йон, який за електронною будовою нагадує атом Аргону:
  4. A) S2-Б) Mg2+В) А13+      Г) О2-
  5. Яка спільна ознака речовин H2O і HCl?

А) містять у своєму складі атоми металічних елементів

Б) мають однакові молярні маси

В) складаються з атомів металічних і неметалічних елементів

Г) у вузлах кристалічних ґраток розташовані молекули

  1. Які кристалічні ґратки графіту   й гідроген хлориду?

А) йонна й молекулярна

Б) атомна й молекулярна

В) атомна і йонна

Г) молекулярна й атомна

ІІ рівень (по 1 балу)

Завдання з вибором кількох  правильних відповідей

  1. 7.Речовини з молекулярною кристалічною ґраткою:

А)  тверді                     Б)  газоподібні

В)  мають високу температуру кипіння

Г ) легкоплавкі          Д)  леткі

Е)  мають високу температуру плавлення                Є)  рідкі

  1. 8.   Установіть відповідність між формулою хімічної сполуки і типом хімічного зв’язку:
  2. A) H2S        1) ковалентний неполярний

Б) Н2          2) йонний

В) K2S        3) ковалентний полярний

4) металічний

 

Завдання на встановлення послідовності

  1. 9.Установіть послідовність зменшення електронегативності елементів, проставивши цифри від 1 до 4:
  2. A) С1           Б) Р           В) F             Г) S

 

 

ІІІ рівень (по 1,5 бала)

10.Розв’язати задачу:

 Складіть рівняння реакції води з оксидом елемента з протонним числом 20. Обчисліть масу утвореного продукту, якщо оксид вступив в реакцію кількістю речовини 0,1 моль.

  1. Складіть рівняння окисно-відновної реакції між простими речовинами, утвореними елементами з протонними числами 3 і 8. У відповіді вкажіть тип хімічного зв’язку.

IV рівень (3 бала)

  1. Зобразіть структурні формули

кальцій сульфату та натрій карбонату. Позначте на них типи хімічних зв’язків.

 

Вернуться к: ХІмія – 86 групи
x

Перегляньте також

2024-04-30_16-01-19

Гідне визнання!

Роль педагога є ключовою у формуванні суспільства. Саме вчитель закладає моральну основу ...