«Бути учителем у цифрову добу –
це навчати навичок майбутнього уже сьогодні»
(Дж. Флемінг)
Декілька років назад поняття «дистанційний урок, дистанційне навчання» можна було побачити лише на паперах або у спеціалізованих закладах освіти. Тоді провести урок у синхронному режимі було важким завданням.
Життя змінюється, вносить корективи, тому дистанційний урок – це сьогодення мільйонів учнів, викладачів, батьків, звичайний освітній процес.
У 21 групі уроки української мови та літератури проводяться систематично за допомогою сервісу Zoom. 4 квітня викладачем Оленою Антоновою був проведений урок на тему «Лексика. Лексикологія. Повторення вивченого». Велика увага зверталася на розвиток мовленнєвої та комунікативної компетенції здобувачів освіти. Для якісної роботи застосовувалися ефективні методи формування національно свідомої компетентної мовної особистості: тести в онлайн-режимі, інтелект-карта, мовні пазли тощо. Здобувачі освіти активно працювали в парах, наводили приклади професіоналізмів, неологізмів, створювали хмару слів «Діалектизми України», заповнювали таблицю «Самооцінка роботи на уроці».
Дистанційне навчання – виклик часу, має певні труднощі. Хоча при правильному підході до цього такий формат відкриває ряд принципово нових можливостей: широке залучення сучасних онлайн-інструментів, гнучкий графік та можливість отримувати знання будь-яким зручним способом.
Олена Антонова
викладач української мови та літератури