Головна / Методична робота / Засідання МК / Майстер-клас «Використання цифрових технологій у педагогічній діяльності викладача»

Майстер-клас «Використання цифрових технологій у педагогічній діяльності викладача»

14 лютого 2025 року у Федорівському ЦПО відбулося чергове засідання методичної комісії викладачів загальноосвітніх дисциплін на тему «Використання цифрових технологій у педагогічній діяльності викладача» у формі майстер-класу. Колеги ділилися досвідом у створенні цифрових уроків.

584946551489456845

Цифровий урок – це форма навчання, в якій використовуються різноманітні цифрові технології та інструменти для передачі знань та взаємодії зі здобувачами освіти. Основними компонентами цифрового уроку є електронні пристрої, платформи для створення та проведення онлайн-уроків, інструменти цифровізації уроку, завдання для взаємодії з матеріалом та отримання зворотного зв’язку і  комунікаційні інструменти . За допомогою Інтернету та цифрових платформ здобувачі освіти можуть мати доступ до безлічі освітніх ресурсів, цифрові технології дозволяють створювати інтерактивні уроки. Основна відмінність цифрового конспекту уроку від звичайної методичної розробки плану-конспекту уроку   полягає в  можливості реалізувати його в процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти.

Знімок екрана 2025-02-14 140434Методист закладу Ольга Кіпоть представила методичну розробку уроку з хімії «Вуглеводи. Глюкоза», створену в сервісі Genially. Заступник директора з НВР Олена Малахова підготувала розробку уроку математики на тему «Об’єм призми, об’єм циліндра.  Розв’язування задач», створену в сервісі Canva. Голова методичної комісії Наталія Остапчук поділилася з колегами ідеями для створення цифрового уроку:  для основи цифрового уроку можна використати  GoogleDocs, дошки Padlet та ін., інтерактивного плакат, інтерактивну  презентацію чи електронну книгу та заповнити її відповідно до етапів уроку цифровими інструментами; продемонструвала з досвіду роботи приклади цифрових уроків із української мови та літератури. Знімок екрана 2025-02-14 143626Для реалізації цифрового контенту найчастіше  за основу беруть  презентацію, адже вона зручна й зрозуміла у використанні здобувачами освіти,  має широкий спектр інструментів для створення інтерактивного контенту. Мета цифрового уроку може бути досягнутою тоді, якщо здобувачі освіти отримали чіткі та зрозумілі інструкції для роботи із цифровими ресурсами, а викладач забезпечив зручний та зрозумілий для здобувача освіти зворотний зв’язок для можливості поставитизапитання. Тож забезпечмо ефективний освітній процес.

Наталія Остапчук, голова методичної комісії

 викладачів загальноосвітніх дисциплін ФЦПО

Про user

user

Залишити коментар

Ваш email ніде не буде показанийОбов'язкові для заповнення поля позначені *

*

Вы можете использовать это HTMLтеги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

x

Перегляньте також

6545615485

В єдності наша сила

22 січня 2025 р. у Федорівському ЦПО в 44 групі (Професія «Кухар; ...