Архів блога
Навчальний матеріал з фізики 09.06.2020, 2 курс, група 17Т2 для самостійного опрацювання під час карантину 12.03.20-12.06.20
1. Виробництво, передача та використання енергії змінного струму. Трансформатор. (ВИВЧИТИ: Фізика-11., вид-во «Ранок», 2019р., 272ст., ред. Бар’яхтар В.Г., (в електронному варіанті), *21, ст.116, ЗРОБИТИ: Впр.21(1-5), Впр.21(6). https://onlinetestpad.com/ua/tests/informatics/11class Виробництво, передання й використання енергії електричного струму Мета уроку: ознайомити учнів з одним ...
Читати далі »Прикметники, що перейшли в іменники
Розділ. Морфологічна норма. Тема. Прикметники, що перейшли в іменники. І.Опрацювання навчального матеріалу. Прикметники можуть утрачати здатність виражати ознаки предмета і набувати здатності називати предмети і явища. Такі прикметники переходять в іменники. У мовленні вони вживаються для називання осіб або предметів і ...
Читати далі »гр.17Т2 математика
Урок 85 Тема: Площина, дотична до сфери За цією вкладкою http://kropivnitsky.maup.com.ua/assets/files/11-klas-matematika-merzljak-2019.pdf з підручника на стр.133-135 виписати усі поняття, зробити малюнки, дати відповіді на питання на стр.135, розв’язати №№21.1-21.10 Урок 86 Тема: Комбінації геометричних тіл Урок 87 Тема: Узагальнення та систематизація ...
Читати далі »Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну (“Пам’яті тридцяти”, “Одчиняйте двері…”)
Розділ. Українська поезія 1920-1930-х рр. Тема. Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну (“Пам’яті тридцяти”, “Одчиняйте двері…”) І.Актуалізація опорних знань. Виконайте вправу: - Павло Тичина. Життя та творчість ІІ. Опрацювання навчального матеріалу. Поміж творів П.Тичини 1920-х рр. знаходимо ...
Читати далі »92 група. Тема: Перпендикулярність площин. Розв’язування задач.
Тема: Перпендикулярність площин. Розв’язування задач. Мета:практично застосовувати уміння розв’язувати задачі різної складності на тему «Перпендикулярність площин»; розвивати культуру усного і писемного мовлення, слухову і зорову пам’ять, логічне мислення, уміння узагальнювати і робити висновки, просторову уяву учнів, вміння чітко формувати і застосовувати ...
Читати далі »