Архів блога
Урок 8. Зв’язне мовлення. «Диво». Аналіз образів-персонажів. Наскрізні проблеми роману.
Справжня історія — це історія творення. (Роман “Диво” має оригінальну композицію: у ньому поєднуються в одній розповіді далека минувшина й сучасність, зіставляється те, що реально було розділене майже тисячоліттям. Це стало можливим завдяки тому, що центром цих періодів виступає реальний ...
Читати далі »Урок 2. Микола Хвильовий. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. «Я (Романтика)» — новела про добро і зло в житті та в душі
Написати конспект, відповідно до поданого матеріалу. Історія розвитку української літератури мала такий же надзвичайно складний, самобутній шлях, як історія країни в цілому. Література зберігає та передає загальнонаціональні, загальнолюдські цінності від покоління до покоління, збагачує наш внутрішній світ, виховує естетичний смак, ...
Читати далі »Урок 2. Державний устрій України.
1) Translate the word-combinations: Read and pronounce correctly the words and word-combinations 1.Constitution 2.President 3.Verkhovna Rada 4.Parliament 5.Cabinet of Ministers 6.official 7.deputies 8.national symbols 9.Flag 10.Emblem 2) Do you know the meaning of the following words? 1.to adopt 2.to ...
Читати далі »Урок 2. Правила ведення суперечки. Аргументи і докази
Прочитайте афоризм. Поясніть його зміст. У суперечці народжується істина (Сократ). Дайте відповіді на запитання тесту (відповідайте «так» або «ні») і з’ясуйте, чи вмієте ви сперечатися. Тест «Чи вмієте ви сперечатися?» Чи часто Ви сперечаєтесь із друзями, знайомими? (Так — 2, ...
Читати далі »Урок 2. Відомі українські та англійські художники.
https://pidruchnyk.com.ua/1128-english-10-klas-morska.html Виконати вправи в підручнику: Вправа 8 ст.178 (Look at the following paintings and try to guess, which art movements they represent. Use the Internet to find the names of artists.) Вправа 1 ст.179-180 (Read the text and mark the ...
Читати далі »