Головна / Методична робота / Засідання МК / Актуальні проблеми дистанційного навчання

Актуальні проблеми дистанційного навчання

04листопада 2024 р.  у Федорівському центрі професійної освіти відбулося чергове засідання методичної комісії викладачів загальноосвітніх дисциплін на тему «Актуальні проблеми дистанційного навчання».

59849865156165

У чому особливості онлайн-уроків? Як якісно подати матеріал програми, щоб спонукати здобувачів освіти стати активними учасниками  освітнього процесу? Які додатки найпростіші у використанні? Якими мають бути домашні завдання?  Ось неповний перелік запитань, які учасники засідання гаряче обговорювали.  Голова методичної комісії Наталія Остапчук у  виступі «Урок-відеоконференція як форма організації освітнього процесу: яким йому бути» зазначила, що організація якісного дистанційного навчання – це копітка систематична робота, яка згодом  допоможе досягти позитивних результатів. Педагогиня зауважила на рекомендаціях щодо складових успішного онлайн-навчання, сервісів для створення презентацій, опитувань під час відеоконференцій, вправ у режимі  реального часу, онлайн-дошок для спільної роботи і не тільки,  перевагах використання  певних цифрових інструментів для оцінювання.

5619615166515Викладачка-філологиня Вікторія Павелко виступила з проблеми «Розвиток навичок самостійної  пошукової роботи здобувачів освіти в мережі Інтернет»,  наголосила на необхідності вимог чітких  відповідей на завдання, розвитку  в учнів умінь шукати та фільтрувати інформацію, оцінювати інформаційні джерела, виділяти головне, підкреслила, що саме це вміння  слабує в підлітків; поділилася досвідом роботи зі створення електронних зошитів із літератури, навела приклади творчих завдань, на які неможливо знайти готові відповіді в інтернеті.

Олена Мовчан, викладачка української мови та літератури,  у доповіді «Домашні завдання в умовах дистанційного навчання: запитання і відповіді»  зупинилася на основних аспектах підготовки та подачі домашніх завдань, проаналізувала ставлення до виконання домашніх завдань в освітніх системах інших країн, розповіла, як заохотити учнів до виконання завдань, на що звернути увагу, створюючи завдання у Classroom, які різновиди завдань актуальні для дистанційного навчання.

Щодо поліпшення онлайн-навчання висловилися викладачки Олена Рекотова,  Алла Шепель, Олена Малахова, Катерина Земелько. Отож домашні завдання мають бути цікавими, а мотивувати здобувачів і здобувачок освіти можуть електронні відзнаки,  віртуальні змагання,  електронні вікторини. Зробімо онлайн-навчання цікавим та ефективним!

                                   Наталія ОСТАПЧУК, голова методичної комісії

викладачів загальноосвітніх дисциплін ФЦПО

Про user

user

Залишити коментар

Ваш email ніде не буде показанийОбов'язкові для заповнення поля позначені *

*

Вы можете использовать это HTMLтеги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

x

Перегляньте також

44-7968418416849

Формування мотивації в учнів до навчально-пізнавальної діяльності

Формування мотивації в учнів до навчально-пізнавальної діяльності як одна з головних проблем освіти ...