Архів блога
Урок 19. Антитеза, градація
Урок 19. Антитеза, градація Антитезу використовують для опису й характеристики предметів, іноді й для надання іронічного звучання вислову: Всякий, хто вище, то нижчого гне, — дужий безсильного давить і жме, бідний — багатого певний слуга, корчиться, гнеться пред ним, як ...
Читати далі »Урок 21. Контрольна робота № 9“Практична риторика”
Урок 21. Контрольна робота № 9“Практична риторика” 1.Назвіть засіб мовного вираження , ужитий в уривку: Не бійтесь заглядати у словник: Це пишний яр, а не сумне провалля… А оксиморон Б епітет В персоніфікація Г градація 2.В уривку Де ж того ...
Читати далі »Урок 20. Складання промови на одну з тем” Секрети успіху”, “Складники успіху” “Успішні люди”
Урок 20. Складання промови на одну з тем” Секрети успіху”, “Складники успіху” “Успішні люди” Виступ з ораторською промовою (публічний виступ) – це один із видів усного ділового спілкування. Основні жанри публічних виступів: доповідь; – виступ; дискусія; – промова; лекція; – тост; Найдавніша промова ...
Читати далі »Урок 12. Паралельні форми вираження наказового способу дієслів І та ІІ особи множини. Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути
Урок 12. Паралельні форми вираження наказового способу дієслів І та ІІ особи множини. Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути Запишіть невеликий текст. Після кожного дієслова в дужках зазначте всі його морфологічні ознаки. Підкресліть дієслова як члени речення. ...
Читати далі »Урок 13. Активні і пасивні дієприкметники
Урок 13. Активні і пасивні дієприкметники Прочитайте. Знайдіть у тексті дієприкметники. На яке питання вони відповідають? Від якої частини мови утворені? Тепер уже можна було скласти уяву про все, що відбувалось тут. Гнаний вітром, вогонь наступав з недалекого узвишшя довжелезною ...
Читати далі »