Архів блога
Урок 13. Активні і пасивні дієприкметники
Урок 13. Активні і пасивні дієприкметники Прочитайте. Знайдіть у тексті дієприкметники. На яке питання вони відповідають? Від якої частини мови утворені? Тепер уже можна було скласти уяву про все, що відбувалось тут. Гнаний вітром, вогонь наступав з недалекого узвишшя довжелезною ...
Читати далі »Урок 14. Контрольна робота № 8, “Морфологічна норма”. Тестування
Урок 14. Контрольна робота № 8, “Морфологічна норма”. Тестування Варіант 1 Словотвір вивчає. А Правила вимови слів. Б Значущі частини слова. В Способи творення слів. Г Слова, їх значення, походження, використання. У якому рядку всі слова утворено префіксально-суфіксальним способом? А По-французьки, ...
Читати далі »Урок 16. Метафора, метонімія, їх роль у мовленні
Урок 16. Метафора, метонімія, їх роль у мовленні Між окремими думками, уявленнями, почуттями людини існує взаємозв’язок: одні з них спричиняються іншими. Такий взаємозв’язок називається асоціаціями. Майже кожне слово викликає в нашій уяві певний образ, картину, Вміло використовуючи асоціації, оратор може ...
Читати далі »Урок 15. Засоби мовного вираження промови. Тропи
Урок 15. Засоби мовного вираження промови. Тропи 1. Установіть відповідність між видами публічних виступів та їх змістом А. Одна з форм пропаганди, роз’яснення суто наукових, науково-навчальних, науково-популярних знань шляхом усного викладу навчального матеріалу, наукової теми. 1 доповідь ділова Б. Об’єктивно ...
Читати далі »Урок 17. Засоби мовного вираження промови. Риторичні фігури. Риторичні запитання, звертання
Урок 17. Засоби мовного вираження промови. Риторичні фігури. Риторичні запитання, звертання Риторичні фігури Риторичні фігури, зокрема риторичні звертання й запитання, належать до основних теоретико-літературних понять, які має знати і вміти визначати у тексті учасник ЗНО. До того ж, користуючись ними, ...
Читати далі »