Головна / Уроксторінка 18

Архів блога

Урок 13. Активні і пасивні дієприкметники

Урок 13. Активні і пасивні дієприкметники Прочитайте. Знайдіть у тексті дієприкметники. На яке питання вони відповідають? Від якої частини мови утворені? Тепер уже можна було скласти уяву про все, що відбувалось тут. Гнаний вітром, вогонь наступав з недалекого узвишшя довжелезною ...

Читати далі »

Урок 14. Контрольна робота № 8, “Морфологічна норма”. Тестування

Урок 14. Контрольна робота № 8, “Морфологічна норма”. Тестування Варіант 1 Словотвір вивчає. А Правила вимови слів. Б Значущі частини слова. В Способи творення слів. Г Слова, їх значення, походження, використання. У якому рядку всі слова утворено префіксально-суфіксальним способом? А По-французьки, ...

Читати далі »

Урок 16. Метафора, метонімія, їх роль у мовленні

Урок 16. Метафора, метонімія, їх роль у мовленні Між окремими думками, уявленнями, почуттями людини існує взаємозв’язок: одні з них спричиняються іншими. Такий взаємозв’язок називається асоціаціями. Майже кожне слово викликає в нашій уяві певний образ, картину, Вміло використовуючи асоціації, оратор може ...

Читати далі »

Урок 15. Засоби мовного вираження промови. Тропи

Урок 15. Засоби  мовного вираження промови. Тропи 1. Установіть відповідність між видами публічних виступів та їх змістом А. Одна з форм пропаганди, роз’яснення суто наукових, науково-навчальних, науково-популярних знань шляхом усного викладу навчального матеріалу, наукової теми. 1 доповідь ділова Б. Об’єктивно ...

Читати далі »

Урок 17. Засоби мовного вираження промови. Риторичні фігури. Риторичні запитання, звертання

Урок 17. Засоби мовного вираження промови. Риторичні фігури. Риторичні запитання, звертання Риторичні фігури Риторичні фігури, зокрема риторичні звертання й запитання, належать до основних теоретико-літературних понять, які має знати і вміти визначати у тексті учасник ЗНО. До того ж, користуючись ними, ...

Читати далі »