Архів блога
76 група. Тема: Ремонт жатної та молотильно-сепарувальної частини (2 години)
6.2.4. Комбайнові жатки Жатна частина призначена для відокремлення смуги стебел хлібостою певної ширини, їх зрізування і подачі в приймальну камеру молотарки. Жатна частина комбайна КЗС-9-1складається із жатки А, проставки Б і похилої камери В. 6.2.8 Жатна частина комбайна КЗС-9-1: А — жатка; ...
Читати далі »76 група. Тема: Сутність інтенсивних технологій
Організація рільництва Сутність та економічна оцінки застосування інтенсивних технологій в рільництві Суть и экономическая оценка применения интенсивных технологий в полеводстве Важливим напрямом збільшення обсягів виробництва продукції рослинництва, підвищення її якості та окупності витрат є перехід до вирощування сільськогосподарських культур за ...
Читати далі »85 група. Тема: Основні кормові культури та їх агробіологічні особливості (2 години)
КОРМОВІ КУЛЬТУРИ Кормові культури поділяють на такі групи: однорічні й багато- річні трави, кормові коренеплоди, бульбоплоди, баштанні культури. В поєднанні із зерновими, зернобобовими та хрестоцвітими культу- рами, посіви яких використовуються на корм, вони є джерелами ви- робництва грубих, штучно зневоднених і концентрованих кормів. Грубі корми (до яких крім сіна входить ще близько 40 – 50 ...
Читати далі »Апостроф
Розділ. Орфографічна норма. Тема. Апостроф. І.Опрацювання навчального матеріалу. Апостроф в українській мові вживається перед літерами я, ю, є, ї, коли вони позначають сполучення приголосного [й] з голосними [а], [у], [е], [і] та б, п, в, с, і та р Апостроф ставиться перед я, ю, є, ї: Після літер, що позначають губні ...
Читати далі »Група 17Т2 Біологія Заняття №44 Тема:”Науки, що вивчають здоров’я людини”
Група 17Т2 Біологія Заняття №44 Тема: Науки, що вивчають здоров’я людини. У сучасному розумінні сутності здоров’я домінуючим є холістичний (від грец. холос – цілий, цілісний) підхід. За цим підходом здоров’я розглядається не лише як відсутність захворювань, а ...
Читати далі »