Головна / Урок / Контрольна робота № 3

Контрольна робота № 3

 

№1 Контрольна робота № 3 “Розстріляневідродження”. Літературний авангард. Поетичнесамовираження. “Київськінеокласики”

І варіант

І рівень

  1. Слова ЄвгенаМаланюка «Від кларнета твого — пофарбована дудка зосталась. В окривавленийЖовтень — ясна обернулась весна» присвячені

А Павлу Тичині

В ВолодимируСосюрі

Б Максиму Рильському

Г Олександру Олесю

 

  1. На раннійтворчості П. Тичинипозначивсятакийхудожнійнапрям, як

А романтизм

В експресіонізм

Б реалізм

Г символізм

 

  1. Поезія Павла Тичини «Арфами, арфами…» ідейноспівзвучнатвору

А МарусіЧурай «Віютьвітри, віютьбуйні»

Б Івана Франка «Чогоявляєшсямені у сні?»

В ЛесіУкраїнки «Contra spemspero»

Г Миколи Вороного «Блакитна панна»

 

  1. Головний мотив твору Павла Тичини «О, панно Інно…»

А краса людськихпочуттів

Б туга за безнадійновтраченимкоханням

В докір за нерозділенекохання

Г гімнжінці

 

  1. Щоєднаєліричнихгероїввіршів М. Рильського «У тепліднізбирання винограду» та «Солодкийсвіт…»?

А оптимізм, жагажиття, відчуттяйогорадості

Б розчарування, смуток через відсутністьгармонії у світі

В замилування природою, яка даємитцямнатхнення

Г патріотичнінастрої, прагненняактивноїгромадськоїдіяльності

 

  1. До поетів-неокласиківналежить

А П. Тичина

В В. Сосюра

Б М. Рильський

Г Є. Плужник

 

  1. Євгену Плужнику належать поезії, ОКРІМ:

А «Для вас, історикимайбутні…»

Б «Запрошення»

В «Вчись у природитворчогоспокою…»

Г «Річнийпісок…»

 

  1. Одчиняйтедвері —

Наречена йде!

Одчиняйтедвері —

Голуба блакить!

В уривкувикористано

А порівняння

Б алегорію

В метонімію

Г інверсію

Д асонанс

 

  1. Установітьвідповідність
Назватвору Мотив
«Арфами, арфами…»«Ви знаєте, як липа шелестить…»«Одчиняйтедвері…»

«Пам’ятітридцяти»

А національно-визвольнепробудження народуБ світлісподіванняукраїнців і жорстокареальністьВ краса коханнявесняноїночі

Г роль митця в життісуспільства

Д єдністьприроди й високихпочуттівЛюдини

ІІ рівень

Датикороткувідповідь:

  1. «Розстріляневідродження» — це…
  2. Символізм — це…
  3. Визначити тему та ідею одного з вивченихвіршів М. Рильського.

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Перша збірка творів П. Тичини має назву

А «Золотийгомін»

В «Замістьсонетів і октав»

Б «Сонячнікларнети»

Г «Вітер з України»

 

  1. Прочитайте текст: «Феномен Тичини — феномен доби. Його доля свідчитиме про наш час не менше за останнірозповідіісториків: поет жив у час, що заправив генія на роль блазня. І поет погоДився на цю роль…»

Ці слова належать

А Максиму Рильському

В Василю Стусу

Б ЄвгенуМаланюку

Г ОлександруДовженку

 

  1. Твір Павла Тичини «О панно Інно…» належить до лірики

А філософської

В інтимної

Б пейзажної

Г громадянської

 

  1. ТрагічніподіїпідКрутами П. Тичинавідтворив у поезії

А «Пам’ятітридцяти»

Б «Одчиняйтедвері»

В «Ви знаєте як липа шелестить?»

Г «Арфами, арфами…»

 

  1. Прочитайте рядки: «Народився в Києві 1895, поет, перекладач, публіцист, перша збірка «На білих островах», проголосив активнесприйняттярадянськоїдійсності, завдякичомуврятувавсявідсталінськоготерору».

Цефакти з біографії

А Максима Рильського

В Павла Филиповича

Б Юрія Клена

Г Михайла Драй-Хмари

 

  1. За родовою ознакоютвір Максима Рильського «У тепліднізбирання винограду»

А ліричний

В епічний

Б ліро-епічний

Г драматичний

 

  1. Якіпочуттявиражає М. Рильський у вірші «Солодкийсвіт!..»?

А оптимізму, радостіжиття

В занепокоєностінестабільності у світі

Б смутку через світовінегаразди

Г відстороненостівідсвітових проблем

 

  1. До «п’ятірногогронанеокласиків» не належав:

А Є. Плужник

Б Ю. Клен

В М. Драй-Хмара

Г П. Филипович

 

  1. Установітьвідповідність
Художнійзасіб Цитата
неологізмпорівнянняперсоніфікація

алегорія

А Сестру я Вашу так любив —Дитинно, злотоцінноБ Ви знаєте, як сплятьстарігаї?

Вони все бачатькрізьтумани

В Сміх буде, плач буде

Перламутровий

Г Одчиняйтедвері —

Наречена йде!

Д Я Вашіочіпам’ятаю,

Як музику, як спів.

 

 

Метки уроков: 85 група
Вернуться к: Українська література – 85 група
x

Перегляньте також

Знімок екрана 2024-04-22 140512

Використання онлайн-інструментів під час дистанційного та змішаного навчання

22квітня 2024 року в Федорівському ЦПО відбулося чергове засідання  методичної комісії викладачів ...