Мета уроку:
1. Пізнавальна
- Познайомити учнів з методами створення обчислюваних полів в запитах;
- Продемонструвати застосування цих методів на конкретних прикладах використання пошуку, сортування і фільтрації даних в таблицях БД «Школа»;
- Формувати навички і уміння роботи з фільтрами, сортуванням і пошуком в БД.
2. Що розвиває
- Учити будувати аналогії, виділяти головне, ставити і вирішувати проблеми.
3. Виховна
- Виховувати охайність, уважність, ввічливість і дисциплінованість.
План уроку
- Актуалізація опорних знань:
- Вкажіть відмінності між фільтрами і запитами.
- Назвіть два способи створення запитів.
- Як додати ще одну таблицю в конструкторі запитів?
- Як вказати параметр запиту?
- Для чого використовується рядок Умова відбору в конструкторі запитів?
- Виклад нового матеріалу:
- Використання обчислюваних полів в запиті.
- Побудовник виразів.
- Використання стандартних функцій для обчислення значення поля.
- Фізкультхвилинка.
- Закріплення нового матеріалу. Практична робота № 7 «Створення складних запитів на вибірку даних». Техніка безпеки при роботі з комп’ютером.
- Оцінювання виконання роботи.
- Підсумки уроку. На цьому уроці ви взнали:
- Як поводити розрахунки в запитах за допомогою стандартних функцій.
- Як створювати обчислювані поля в запитах.
- Навчилися використовувати побудовника виразів
- Домашнє завдання. Вивчити конспект_____________________