Мета уроку:
1. Пізнавальна
- Познайомити учнів з методами пошуку інформації в таблицях БД;
- Продемонструвати вживання цих методів на конкретних прикладах використання пошуку, сортування і фільтрації даних в таблицях БД «Школа»;
- Формувати навички і уміння роботи з фільтрами, сортуванням і пошуком в БД.
2. Що розвиває
- Учити будувати аналогії, виділяти головне, ставити і вирішувати проблеми.
3. Виховна
- Виховувати охайність, уважність, ввічливість і дисциплінованість.
План уроку
- Актуалізація опорних знань:
- Де зберігатися інформація в БД?
- Яким чином можна заносити інформацію в БД?
- Для чого застосовуються форми в БД ACCESS?
- Як можна знайти інформацію в БД?
- Для чого використовуються запити?
- Як ви думаєте, чи можна роздрукувати таблицю або запит БД?
- Чи будуть вони красиво виглядати в надрукованому вигляді?
- Виклад нового матеріалу.
- Призначення звітів.
- Створення автозвіту.
- Створення звіту за допомогою майстра.
- Редагування і форматування звіту в конструкторі.
- Фізкультхвилинка.
- Закріплення нового матеріалу. Практична робота № 9 «Створення звітів». Техніка безпеки при роботі з комп’ютером.
- Оцінювання виконання роботи.
- Підсумки уроку. На цьому уроці ви взнали:
- Для чого призначені звіти.
- Як можна створити звіт.
- Як форматувати і редагувати звіт в конструкторі звітів.
- Домашнє завдання. Вивчити конспект_____________________