Головна / Курс / Дистанційний курс Олени Малахової

Дистанційний курс Олени Малахової

Завдання для групи  16Т3 з  предмету «Математика»

Афанасьєва О.М., Бродський Я.С., Павлов О.Л. «Математика. 11 клас: Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль, 2012. – 480с.

19.03.2020

Урок 55

Тема: Графічне подання інформації про вибірку.

Презентація 

https://www.youtube.com/watch?v=h2EjoMZBEgg

Законспектувати

 Вибіркові характеристики. Графічне подання інформації про вибірку

 У математичній статистиці замість слова“дані”використовується термін“варіанти”. Числову характеристику варіанти при цьому називаютьознакою.Варіанти, що записані в таблиці за зростаючим (спадаючим) порядком, називаютьваріаційним рядом. Варіаційні ряди бувають дискретними та інтегральними.

Таблиця яка встановлює зв’язок між рядом варіант і відповідними частотами називається частотною (таблицею), або статистичним розподілом.Тут N – обсяг вибірки: N=n1+n2+…+nm.

хі

х1

х2

...

xm

ni

n1

n2

. . .

nm

Перейти від частот до відносних частот у такому розподілі вибірки обсягом N = 20.    

Варіанта хі

2

6

12

Розв’язанняЗнайдемо відносні частоти:    .

Частота ni

3

10

7

Тому одержимо такий розподіл:

Варіанта хі

2

6

12

Відносна частота рi

0,15

0,50

0,35

Для графічного зображення статистичного розподілу використовуються полігони і гістограми.

Полігон частот це ламана лінія, відрізки якої сполучають точки з координатами (xi;ni) .
Аггоритм побудови полігону частот:
на осі абсцис відкласти варіанти x, далі на осі ординат – відповідні їм частоти niта з’єднати їх.

Полігоном відносних частот це ламана пряма, що сполучає точки з відповідними координатами (xi;vi)
Побудова полігона відносних частот полягає в послідовному з’єднанні  варіант  xiв осях  (xi;vi).

Для побудови полігона на осі ОХ  відкладають значення варіант хі, на осі ординат – значення частот ni. Точки і ni) з’єднують відрізками прямих і одержують полігон частот.

Гістограмою частот називають східчасту фігуру, яка складається з прямокутників, основами яких є інтервали довжиною h, а висота дорівнює відношенню .

Площа і-го прямокутника дорівнює 

 Отже, площа гістограми дорівнює сумі всіх частот, тобто обсягу вибірки.

Гістограма частотцеступінчаста (східчаста) фігуру,яка має вигляд сполучених прямокутників, основа яких рівна інтервалам довжиною h, а висоти рівні відношенню ni/h (густина частоти).

Гістограма відносних частот це ступінчаста фігура, подібна до гістограми частот, тільки по осі ординат відкладені густина відносних частот pi/h.

Завдання для групи  16Т3 з  предмету «Економіка» 

Економіка (рівень стандарту, академічний рівень), 11 клас, І.Ф. Радіонова. – Камянець-Подільський: Аксіома, 2011. – 176 с.

 Урок 26.(19.03.2020)

Тема: Сучасне світове господарство. Міжнародні економічні відносини. 

Стр.136-142, опрацювати, виписати основні поняття.

Урок 27 (26.03.20)

Тема. Міжнародні організації валютного регулювання, Валютні курси та умови зовнішньої торгівлі.

Стр. 139-149, опрацювати, виписати основні поняття.

 

Розділ 4. Тема 9. Міжнародна торгівля, валютні відносини, рух капіталів між країнами, п.9.1, 9.2 на стр.136 – 142 опрацювати. Виписати поняття, які виділені чорним шрифтом на цих сторінках.

Завдання для групи  17Т2 з  предмету «Математика»

Афанасьєва О.М., Бродський Я.С., Павлов О.Л. «Математика. 11 клас: Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль, 2012. – 480с.

 17.03.2020

Урок 55

Тема: Інтеграл та його застосування. Первісна та її властивості.

Відкрити цю зноску, виписати правила, таблицю, формули.

https://mathab.com.ua/pochatki-analizu/pervisna-integral/pervisna-ta-%D1%97%D1%97-vlastivosti-neviznachenij-integral.html

або

На ст.. 206 §9 п.1, опрацювати увесь пункт, виписати поняття «інтегрування», «первісна»,  основну властивість первісної, записати таблицю первісних на стр.209.

 

Урок 56

Тема: Таблиця первісних.

Відкрити цю зноску, виписати правила, таблицю, формули.

https://mathab.com.ua/pochatki-analizu/pervisna-integral/pervisna-ta-%D1%97%D1%97-vlastivosti-neviznachenij-integral.html

https://mathab.com.ua/pochatki-analizu/pervisna-integral/pervisna-ta-%D1%97%D1%97-vlastivosti-neviznachenij-integral.html

На ст.. 211 §9 п.2, опрацювати увесь пункт, виписати три властивості первісних, записати приклади на стр. 212, 213, 214. Розібратися з таблицею первісних зі стр.209, вивчити її напам’ять.

 19.03.2020

Урок 57

Тема: Розвязування вправ.

Відкрити цю зноску, виписати правила, таблицю, формули.

https://mathab.com.ua/pochatki-analizu/pervisna-integral/pervisna-ta-%D1%97%D1%97-vlastivosti-neviznachenij-integral.html

https://studfile.net/preview/5751453/page:8/

На стр.215 виконати вправи №№176, 183 (1-5)

24.03.2020

Урок 58

Тема: Розвязування вправ.

приклади

Приклад 217. Знайдіть первісну функції функція для графіка якої пряма y=10x+3 є дотичною.

Розв’язання:
Досить цікаве завдання. Обчислюємо первісну
первісна функції
Пряма дотикається до графіка означає, що первісна рівна дотичній лише в одній точці. Це можливо, якщо дискримінант квадратного рівняння рівний нулю
умова
квадратне рівняння
Знаходимо невідому з умови
дискримінант
обчислення сталої
обчислення сталої
Шукане рівняння первісної матиме вигляд
рівняння первісної
Графік первісних та дотичної наведено нижче
графік первісної

Приклад 218. Швидкість руху точки задається рівнянням рівняння швидкості . Знайдіть рівняння руху S=S(t) якщо у момент часу t = 3 с точка знаходилася на відстані S = 42 м.

Розв’язання:
Рівняння руху знаходимо через первісну від швидкості
шлях
З умови, що в початковий момент часу S(t)=42 знаходимо невідому сталу
42=2*27+3+С; 42=57+С;

С=42-57=-15.
Підставляємо отримане значення в рівняння руху
шлях

Приклад 219. Знайдіть загальний вигляд первісних функції:

1) функція
Розв’язання:
В цьому прикладі і наступних потрібно понизити степінь або звести до спільної основи, якщо задано тригонометричні функції. Представимо функцію у вигляді
перетворення
За таблицею первісну знаходимо без проблем
первісна функції

2) функція
Розв’язання:
Піднімаємо вираз у дужках до квадрату
піднесення до квадрату
та застосовуємо первісну
первісна функції

3) функція
Розв’язання:
Добуток синусів представимо у вигляді суми
перетворення синусів

Тоді первісну знаходимо з таблиці
первісна функції

24.03.2020

Урок 59

Тема: Обчислення первісних, що задовольняють задані початкові умови.

Завдання №1 Знайти первісну функції f(x)=3×2-6x+2, графік якої проходить через точку А(-1;5).

Це завдання складається з двох частин:

  • 1) знайти первісну;
  • 2) у знайдену первісну підставити х = -1 і F(x)=5 та знайти значення С.
  • F(x)=

Оскільки графік отриманої первісної проходить через точку

А(-1;5), то підставимо замість х число (-1), а замість

F(x) – число 5.

Отримаємо:

5=(-1)3-3(-1)2+2(-1)+С;

5= -6+С;

С=11.

Відповідь: F(x)=x3-3×2+2x+11.

Завдання №2.Знайти первісну для функції,

а)f(x) = 5 sin x – x3; б) f(x)= ;

в) f(x) = .

графік якої проходить через точку А( 1; 8).

Самостійна робота

1. Знайти первісну для функції:

а)f(x) = 3 cos x – x3 ; б) f(x) = ; в) f(x) =

2. Знайти для функції первісну, графік якої проходить через точку А( -1; 0).

Домашнє завдання

  • АфанасьєваО.М.,БродськийЯ.С.,ПавловО.Л.,СліпенкоА.К.Математика.11клас:
  • Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2011.
  • Опрацювати за підручником с.212 (приклад 3), розв’язати задачі 1780, 190*.

 

26.03.2020

Урок 60

Тема: Розв’язування вправ

За цією зноскою виписати усі приклади, розібратися з розв’язками.

https://studfile.net/preview/5751453/page:8/

Завдання для групи  18Т1 з  предмету «Математика»

А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б.Полонський, М.С.Якір «Математика.Алгебра і початки аналізу та геометрія. Рівень стандарту  Підручник 10 клас для загальноосвітніх навчальних закладів. . – Х: Гімназія, 2018. – 256с.

18.03.2020

Урок 46

Тема: Розв’язання найпростіших тригонометричних рівнянь способом розкладання на множники.

Відкрити цю зноску, опрацювати конспект, виписати правила та приклади.

https://fizmat.7mile.net/algebra-10/24-trig-rivniannia-rozkladanya-na-mnozhniki.htm

На стр. 95 розв’язати рівняння №№16.12, 16.10

 Урок 47

Тема: Розв’язання найпростіших тригонометричних рівнянь за допомогою тригонометричних формул.

На стр.95 розв’язати №№ 16.6, 16.4, 16.2

20.03.2020

 Урок 48

Тема: Розв’язання тригонометричних рівнянь, які зводяться до квадратних.

За цією адресою ви знайдете тему, її потрібно законспектувати та виписати усі 4 приклади

https://uk.wikibooks.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D1%8F,_%D1%89%D0%BE_%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%8F%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F_%D0%B4%D0%BE_%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%85._%D0%9E%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D1%8F._%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2%E2%80%99%D1%8F%D0%B7%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2

На стр.74 розв’язати №№ 12.5, 12.6

Урок 49

Тема: Однорідні тригонометричні рівняння

За цією адресою ви знайдете тему, її потрібно законспектувати та виписати усі приклади

https://subject.com.ua/mathematics/zno/204.html

На стр.99 розв’язати №№ 17.8, , 17.6

 25.03.2020

Урок 50

Тема.Найпростіші тригонометричні нерівності

За цією адресою ви знайдете тему, її потрібно законспектувати та виписати усі приклади

https://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra10/28.html

Урок 51

Тема. Способи розв’язання найпростіших тригонометричних нерівностей

За цією адресою ви знайдете тему, її потрібно законспектувати та виписати усі приклади

https://fizmat.7mile.net/algebra-10/28-trigonometrichni-nerivnosti.htm

 

 

 

 

x

Перегляньте також

59-9826

Актуальні проблеми дистанційного навчання

04листопада 2024 р.  у Федорівському центрі професійної освіти відбулося чергове засідання методичної ...