Завдання для групи 16Т3 з предмету «Математика»
Афанасьєва О.М., Бродський Я.С., Павлов О.Л. «Математика. 11 клас: Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль, 2012. – 480с.
19.03.2020
Урок 55
Тема: Графічне подання інформації про вибірку.
Презентація
https://www.youtube.com/watch?v=h2EjoMZBEgg
Законспектувати
Вибіркові характеристики. Графічне подання інформації про вибірку
Таблиця яка встановлює зв’язок між рядом варіант і відповідними частотами називається частотною (таблицею), або статистичним розподілом.Тут N – обсяг вибірки: N=n1+n2+…+nm.
хі |
х1 |
х2 |
... |
xm |
ni |
n1 |
n2 |
. . . |
nm |
Перейти від частот до відносних частот у такому розподілі вибірки обсягом N = 20.
Варіанта хі |
2 |
6 |
12 |
Розв’язанняЗнайдемо відносні частоти: ; ; . | |||
Частота ni |
3 |
10 |
7 |
||||
Тому одержимо такий розподіл: |
Варіанта хі |
2 |
6 |
12 |
|||
Відносна частота рi |
0,15 |
0,50 |
0,35 |
Для графічного зображення статистичного розподілу використовуються полігони і гістограми.
Полігон частот це ламана лінія, відрізки якої сполучають точки з координатами (xi;ni) .
Аггоритм побудови полігону частот:
на осі абсцис відкласти варіанти xi , далі на осі ординат – відповідні їм частоти niта з’єднати їх.
Полігоном відносних частот це ламана пряма, що сполучає точки з відповідними координатами (xi;vi)
Побудова полігона відносних частот полягає в послідовному з’єднанні варіант xiв осях (xi;vi).
Для побудови полігона на осі ОХ відкладають значення варіант хі, на осі ординат – значення частот ni. Точки (хі; ni) з’єднують відрізками прямих і одержують полігон частот.
Гістограмою частот називають східчасту фігуру, яка складається з прямокутників, основами яких є інтервали довжиною h, а висота дорівнює відношенню .
Площа і-го прямокутника дорівнює
Отже, площа гістограми дорівнює сумі всіх частот, тобто обсягу вибірки.
Гістограма частотцеступінчаста (східчаста) фігуру,яка має вигляд сполучених прямокутників, основа яких рівна інтервалам довжиною h, а висоти рівні відношенню ni/h (густина частоти).
Гістограма відносних частот це ступінчаста фігура, подібна до гістограми частот, тільки по осі ординат відкладені густина відносних частот pi/h.
Завдання для групи 16Т3 з предмету «Економіка»
Економіка (рівень стандарту, академічний рівень), 11 клас, І.Ф. Радіонова. – Камянець-Подільський: Аксіома, 2011. – 176 с.
Урок 26.(19.03.2020)
Тема: Сучасне світове господарство. Міжнародні економічні відносини.
Стр.136-142, опрацювати, виписати основні поняття.
Урок 27 (26.03.20)
Тема. Міжнародні організації валютного регулювання, Валютні курси та умови зовнішньої торгівлі.
Стр. 139-149, опрацювати, виписати основні поняття.
Розділ 4. Тема 9. Міжнародна торгівля, валютні відносини, рух капіталів між країнами, п.9.1, 9.2 на стр.136 – 142 опрацювати. Виписати поняття, які виділені чорним шрифтом на цих сторінках.
Завдання для групи 17Т2 з предмету «Математика»
Афанасьєва О.М., Бродський Я.С., Павлов О.Л. «Математика. 11 клас: Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль, 2012. – 480с.
17.03.2020
Урок 55
Тема: Інтеграл та його застосування. Первісна та її властивості.
Відкрити цю зноску, виписати правила, таблицю, формули.
або
На ст.. 206 §9 п.1, опрацювати увесь пункт, виписати поняття «інтегрування», «первісна», основну властивість первісної, записати таблицю первісних на стр.209.
Урок 56
Тема: Таблиця первісних.
Відкрити цю зноску, виписати правила, таблицю, формули.
На ст.. 211 §9 п.2, опрацювати увесь пункт, виписати три властивості первісних, записати приклади на стр. 212, 213, 214. Розібратися з таблицею первісних зі стр.209, вивчити її напам’ять.
19.03.2020
Урок 57
Тема: Розв’язування вправ.
Відкрити цю зноску, виписати правила, таблицю, формули.
https://studfile.net/preview/5751453/page:8/
На стр.215 виконати вправи №№176, 183 (1-5)
24.03.2020
Урок 58
Тема: Розв’язування вправ.
Приклад 217. Знайдіть первісну функції для графіка якої пряма y=10x+3 є дотичною.
Розв’язання:
Досить цікаве завдання. Обчислюємо первісну
Пряма дотикається до графіка означає, що первісна рівна дотичній лише в одній точці. Це можливо, якщо дискримінант квадратного рівняння рівний нулю
Знаходимо невідому з умови
Шукане рівняння первісної матиме вигляд
Графік первісних та дотичної наведено нижче
Приклад 218. Швидкість руху точки задається рівнянням . Знайдіть рівняння руху S=S(t) якщо у момент часу t = 3 с точка знаходилася на відстані S = 42 м.
Розв’язання:
Рівняння руху знаходимо через первісну від швидкості
З умови, що в початковий момент часу S(t)=42 знаходимо невідому сталу
42=2*27+3+С; 42=57+С;
С=42-57=-15.
Підставляємо отримане значення в рівняння руху
Приклад 219. Знайдіть загальний вигляд первісних функції:
1)
Розв’язання:
В цьому прикладі і наступних потрібно понизити степінь або звести до спільної основи, якщо задано тригонометричні функції. Представимо функцію у вигляді
За таблицею первісну знаходимо без проблем
2)
Розв’язання:
Піднімаємо вираз у дужках до квадрату
та застосовуємо первісну
3)
Розв’язання:
Добуток синусів представимо у вигляді суми
Тоді первісну знаходимо з таблиці
24.03.2020
Урок 59
Тема: Обчислення первісних, що задовольняють задані початкові умови.
Завдання №1 Знайти первісну функції f(x)=3×2-6x+2, графік якої проходить через точку А(-1;5).
Це завдання складається з двох частин:
- 1) знайти первісну;
- 2) у знайдену первісну підставити х = -1 і F(x)=5 та знайти значення С.
- F(x)=
Оскільки графік отриманої первісної проходить через точку
А(-1;5), то підставимо замість х число (-1), а замість
F(x) – число 5.
Отримаємо:
5=(-1)3-3(-1)2+2(-1)+С;
5= -6+С;
С=11.
Відповідь: F(x)=x3-3×2+2x+11.
Завдання №2.Знайти первісну для функції,
а)f(x) = 5 sin x – x3; б) f(x)= ;
в) f(x) = .
графік якої проходить через точку А( 1; 8).
Самостійна робота
1. Знайти первісну для функції:
а)f(x) = 3 cos x – x3 ; б) f(x) = ; в) f(x) =
2. Знайти для функції первісну, графік якої проходить через точку А( -1; 0).
Домашнє завдання
- АфанасьєваО.М.,БродськийЯ.С.,ПавловО.Л.,СліпенкоА.К.Математика.11клас:
- Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2011.
- Опрацювати за підручником с.212 (приклад 3), розв’язати задачі 1780, 190*.
26.03.2020
Урок 60
Тема: Розв’язування вправ
За цією зноскою виписати усі приклади, розібратися з розв’язками.
https://studfile.net/preview/5751453/page:8/
Завдання для групи 18Т1 з предмету «Математика»
А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б.Полонський, М.С.Якір «Математика.Алгебра і початки аналізу та геометрія. Рівень стандарту Підручник 10 клас для загальноосвітніх навчальних закладів. . – Х: Гімназія, 2018. – 256с.
18.03.2020
Урок 46
Тема: Розв’язання найпростіших тригонометричних рівнянь способом розкладання на множники.
Відкрити цю зноску, опрацювати конспект, виписати правила та приклади.
https://fizmat.7mile.net/algebra-10/24-trig-rivniannia-rozkladanya-na-mnozhniki.htm
На стр. 95 розв’язати рівняння №№16.12, 16.10
Урок 47
Тема: Розв’язання найпростіших тригонометричних рівнянь за допомогою тригонометричних формул.
На стр.95 розв’язати №№ 16.6, 16.4, 16.2
20.03.2020
Урок 48
Тема: Розв’язання тригонометричних рівнянь, які зводяться до квадратних.
За цією адресою ви знайдете тему, її потрібно законспектувати та виписати усі 4 приклади
На стр.74 розв’язати №№ 12.5, 12.6
Урок 49
Тема: Однорідні тригонометричні рівняння
За цією адресою ви знайдете тему, її потрібно законспектувати та виписати усі приклади
https://subject.com.ua/mathematics/zno/204.html
На стр.99 розв’язати №№ 17.8, , 17.6
25.03.2020
Урок 50
Тема.Найпростіші тригонометричні нерівності
За цією адресою ви знайдете тему, її потрібно законспектувати та виписати усі приклади
https://subject.com.ua/lesson/mathematics/algebra10/28.html
Урок 51
Тема. Способи розв’язання найпростіших тригонометричних нерівностей
За цією адресою ви знайдете тему, її потрібно законспектувати та виписати усі приклади
https://fizmat.7mile.net/algebra-10/28-trigonometrichni-nerivnosti.htm