Уроки
№1 Огляд життя та творчості Карела Чапека — письменника.
№1 Огляд життя та творчості Карела Чапека — письменника, драматурга, фантаста. «Війна із саламандрами» — сатиричний науково-фантастичний роман, роман-антиутопія та роман-попередження Карел Чапек. Ознайомитися з життям та творчістю письменника. Перегляд відео, законспектувати Дати відповіді на запитання: З якою метою К. Чапек використовує в романі гіперболу Утіленням яких рис є образ Верховного Саламандра? Чому цей …
№2 Життєвий і творчий шлях Ернеста Міллера Хемінґуея.
№2 Життєвий і творчий шлях Ернеста Міллера Хемінґуея, вплив його особистості та доробку на сучасників. «Старий і море». Філософсько-символічний сенс сюжету. Оспівування волі, мужності, героїзму буденного життя людини. Огляд життя і творчості Ернеста Гемінгуея Опрацювати в підручнику ст. 185 -193 http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Svitova_literatura_11klas_Zvynjackovskyj.pdf читати повість «Старий і море», визначити філософсько-етичні проблеми повісті, проаналізувати образ Сантьяго. Виконати завдання …
№3 Огляд життя та творчості Ґабріеля Ґарсіа Маркеса.
№3Огляд життя та творчості Ґабріеля Ґарсіа Маркеса. «Магічний реалізм» письменника. «Старигань із крилами»: особливості ставлення людей до янгола, сенс фіналу та назви оповідання. Огляд життя і творчості Г.Г. Маркеса Опрацювати в підручнику ст. 202 -209 http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Svitova_literatura_11klas_Zvynjackovskyj.pdf Виконати завдання на ст.209
№4 Загальна характеристика європейського театру.
№4 Загальна характеристика європейського театру. Розвиток драми-притчі. Виникнення «театру абсурду» Назвіть характерні риси європейської прози другої половини ХХ ст. ♦ Що сприяло появі творів-антиутопій? ♦ Які теми є актуальними для літератури цього періоду? — Театральне життя у другій половині ХХ ст. було пройняте духом найсміливіших експериментів: публіка стала свідком потужних естетичних вибухів, що руйнували канони …
Урок 5. Постмодернізм — одне з найяскравіших літературних явищ другої половини XX ст., його теоретичні засади та художня (літературна) практика. Найяскравіші представники постмодерністської прози
Написати конспект, відповідно до поданого матеріалу Історія людства позначена послідовною зміною культурних епох. Остання з них дістала назву доби постмодерну. У максимально широкому контексті під постмодернізмом розуміють «глобальній стан цивілізації останніх десятиліть, усю суму культурних настроїв і філософських тенденцій» (О. Вайнштейн), що пов’язані з відчуттям завершеності цілого етапу культур історичного розвитку, вичерпаності «сучасності»… Віяння, які …
Урок 6. М.Павич – сербський письменник-постмодерніст. Особливості його творчості.
Написати конспект, відповідно до поданого матеріалу, перегляд презентації. https://www.youtube.com/watch?v=fl2fMNafXao Сьогодні ми ознайомимось із життям і творчістю одного з представників постмодернізму – Милорада Павича, розкриємо особливості його постмодерністського твору; розвиватимемо навички роботи з електронною книгою, уміння аналізувати твори постмодернізму, «розшифрувати» їх; розширюватимемо наш кругозір; виховуватимемо повагу до літератури, естетичні смаки. 1. Що таке постмодернізм у літературі другої …
Урок 7. Милорад Павич. Утілення в оповіданні “Скляний равлик” рис постмодернізму.
Милорад Павич. Утілення в оповіданні “Скляний равлик” рис постмодернізму. Жанр твору Новаторським є авторське визначення жанру твору — оповідання для комп’ютера й циркуля, для прочитання якого необхідний комп’ютер. Цим автор прагне не лише заінтригувати читача, а й задає правила прочитання — по колу, оскільки з часом нічого не змінюється у світі, у якому людина почувається …
Урок 8. Позакласне читання. Умберто Еко «Ім’я троянди», Патрік Зюскінд «Запахи, або Історія одного вбивці»
Огляд життя та творчості У. Еко За своєю енциклопедичною ерудицією та творчою багатогранністю Умберто Еко нагадує велетнів культури Відродження, яких колись щедро дарувала світові його рідна Італія. У його творчій особистості поєдналися вчений і митець, адже творча вдача письменника реалізувалася не тільки у сфері літератури, а й у малюванні та грі на флейті. Умберто Еко. …
Урок 9. Розвиток зв’язного мовлення. Світ літератури постмодернізм
Урок 9. Розвиток зв’язного мовлення (усно). Світ літератури постмодернізм Скласти літературознавчий словник: Алюзія – Інтертекстуальність – Іронія – Колаж – Ремінісценція – Симулякри – Скриптор – Хаосмос – Словники можна знайти тут: https://onlyart.org.ua/dictionary-literary-terms/#І http://www.ukrlit.vn.ua/info/dict/ http://klas.sadzhavka.org.ua/mod/page/view.php?id=266 Додаткову інформацію отримуємо, пройшовши за посиланнями: Переглядаємо презентацію http://ppt4web.ru/literatura/postmodernzm.html Слухаємо лекцію: навчальне відео Михайло Рошко: Постмодернізм. https://www.youtube.com/watch?v=491X9Yg1uhI Читаємо: Ковбасенко …
Урок 10. Контрольна робота № 4 за темами «Західна драматургія 1950-1970-х рр.» та «Література останніх десятиліть ХХ — початку ХХІ ст.»
Контрольна робота Із літератури другої половини XX століття (Б.Брехт, А.Камю, Е.М.Хемінгуей, Г.Маркес, М.Павич). I варіант 1.Висвітліть сутність реформ Б. Брехта в галузі драматургії. 2.Розкрийте алегоричний зміст роману А. Камю «Чума». 3.Дайте характеристику образу Сантьяго із повісті «Старий і море» Е. Хемінгуея. 4.Розкрийте суть поняття «магічний реалізм». 5.Схарактеризуйте найвизначніші риси постмдерністської прози. …