Головна / Курс / Трактори – 76 група

Трактори – 76 група

Експлуатація та ремонт сільськогосподарської техніки (Підручник) А.Ф.Головчук

Уроки

76 група. Тема: Будова пневматичних шин

Автор: o.demenko

Призначення, типи пневматичних шин, їх конструкція, переваги та недоліки. Типи малюнків протекторів шин і їх призначення. Внутрішній тиск у шинах. Розміри і маркування тракторних і автомобільних шин Шина – це еластична гумокордова оболонка складної конструкції, що монтується на обід колеса і наповнюється стисненим повітрям. Пневматичні шини є відповідальними деталями ходової частини авто­мобіля і колісного трактора, що виконують велику …

76 група. Тема: Регулювання підшипників маточин керованих коліс

Автор: o.demenko

Ремонт маточин і дисків Основні дефекти: погнутість, тріщини і злом, спрацювання отворів кріплення маточин і дисків та посадочних отворів під підшипники. Відновлення коліс. Маточини напрямних і ведучих коліс тракторів з тріщинами і зломами замінюють новими. При ослабленні посадки болтів отвори розвертають під збільшений розмір болтів. Посадочні місця під підшипники і сальники в маточинах передніх коліс тракторів відновлюють …

76 група. Тема: Регулювання ширини колії універсально-просапних тракторів

Автор: o.demenko

Регулювання ширини колії трактора МТЗ-80/82. План 1. Регулювання колії передніх коліс. 2. Регулювання колії задніх коліс. Колія трактора може змінюватися в межах від 1250 до 1800 мм (1500-1900 міліметра для МТЗ- 82, МТЗ-82Л) по направляючих колесах і від 1400 до 2100 мм по провідних колесах, що дозволяє працювати в усіх стандартних міжряддях просапних культур. Колія …

Тема: Механізми керування трактором (3 години)

Автор: o.demenko

Рульовий привод призначений для передачi зусилля вiд рульового механизму до цапф напрямних колiс. Рульова трапецiя утворюється передньою вicсю, поперечними рульовими тягами та рульовими важелями лiвої та правої цапф. Трапецiя забезпечує поворот цапф напрямних колic на piзнi кути, чим створюються умови кочення колic без проковзування. Внутрiшнє колесо повертається на бiльший кут, оскiльки розмiщене на меншому радiусi вiд …

Тема: Будова та ТО ходової частини колісного та гусеничного трактора ( 2 години)

Автор: o.demenko

 Загальна будова ходової частини гусеничного трактора Ходова частина гусеничного трактора приблизно така сама, як і у колісного трактора, що являє собою остов, на якому кріпляться всі основні механізми трактора. Основна відмінність ходової частини гусеничного трактора від колісного полягає в тому, що колісний трактор рухається по ґрунту на колесах, долаючи перешкоди і утворюючи колію, а гусеничний трактор переміщається за допомогою …

Тема: Робоче обладнання тракторів (4 години)

Автор: o.demenko

7.3.1. Загальні відомості про робоче обладнання Робоче обладнання призначене для приєднання до трактора сільськогосподарських машин i знарядь, урухомлення активних робочих органів мобільних i стаціонарних машин, а також керування ними з кабіни тракториста. Робоче обладнання включає начіпну гідравлічну систему, начіпний пристрій i вал відбору потужності. У начіпних машинно-тракторних агрегатів (МТА) порівняно з причіпними є низка особливостей: – спрощена конструкція сільськогосподарських машин і знарядь, а отже, менша їх маса; – значне підвищення продуктивності МТА за рахунок кращої маневреності; – зменшений тяговий опір знарядь, що дає змогу збільшити ширину захвату агрегату і швидкість руху, а також зменшити витрати палива на одиницю виконаної роботи. Начіпна гідравлічна система складається з начіпного механізму і гідравлічної системи. 7.3.2. Вали відбору потужності Вал відбору потужності (ВВП) призначений для урухомлення в дію робочих органів начіпних, навісних і стаціонарних сільськогосподарських машин. На тракторі ці вали можуть мати заднє, переднє і бокове розміщення. За способом урухомлення ВВП поділяються на залежні, незалежні, напівзалежні і синхронні. Якщо ВВП урухомлюється від первинного вала коробки передач (наприклад, трактор Т-25 А) і у разі вимкнення головної муфти зчеплення вал відключається, такий урухомник називають залежним. При цьому швидкість, з якою обертатиметься ВВП, залежить від частоти обертання двигуна і не залежить від швидкості руху трактора. Якщо ВВП урухомлюється від двигуна через допоміжні механізми силового передавача (Т-150, Т-150К, ХТЗ-170, МТЗ-80/82, Т-40М тощо) і у разі вимкнення головної муфти зчеплення ВВП не відключається, такий урухомник називається незалежним. За напівзалежного урухомника ВВП обертається у разі переключення передач, але не можна увімкнути і вимкнути його на ходу трактора (ЮМЗ-6АКЛ). Синхронним урухомником ВВП вважають такий, за якого обертання до нього передається від вторинного вала коробки передач, а тому на кожний метр агрегату вал робить певну кількість обертів незалежно від частоти обертання вала двигуна. Сільськогосподарські машини, …

Тема: Застосування гідросистеми для керування напівначіпними та причіпними машинами (8 годин)

Автор: o.demenko

Призначення, загальна будова і принцип роботи гідравлічних навісних систем Робоче обладнання забезпечує використання потужності дви­гуна для урухомлення робочих органів машин чи знарядь, керування ними та виконання інших функцій (рис. 7.1.1). Складається з роздільно-агрегатної гідравлічної навісної системи (ГНС), автоматичних пристроїв (силового-позиційного регулятора, гідродовантажувачів ведучих коліс), пристроїв для відбору потужності (ВВП, урухомлювальний шків), тягових та опорно-зчіпних пристроїв.     Рис. …

Тема: Будова генератора трактора

Автор: o.demenko

Генератор Г700.04.1 застосовується як джерело електроенергії в схемі електрообладнання трактора МТЗ. Є трифазної безконтактної електромашин з комбінованим (електромагнітним) типом збудження від обмотки збудження і від постійних магнітів; має вбудований випрямний блок і регулятор напруги. Статор (на малюнку поз. 11) виготовлений з листової сталі, шихтованний. На зубцях статора змонтовані котушки фазних обмоток. Ротор (поз. 10) виконаний …

Тема: Система запалювання від магнето

Автор: o.demenko

Магнето високої напруги — комплексний прилад, що сполучає в собі функції генератора перемінного струму, трансформатора, переривника і розподільника струму (у магнето одноциліндрового двигуна відсутній розподільник струму). Робота магнето. За кожен оборот постійного двухполюсного магніту — ротора 8 (рис. 1, б) між башмаками стійок 2 і в сердечнику 5 двічі проходить магнітний потік, що змінюється за …

Тема: Прилади освітлення, сигналізації та контролю (2 години)

Автор: o.demenko

До приладів освітлення і світлової сигналізації належать фари (передні і задні), задні ліхтарі, покажчики повороту, ліхтар номерного знака, лампи освітлення приладів, плафон кабіни, вимикачі «маси», дальнього світла, фар і покажчиків повороту, а також комутаційна апаратура -вимикачі і перемикачі всіх цих приладів. Передні фари 8703. 11/017 асиметричного світлорозподілу укомплектовані двома лампами А12-45 + 40 і А12-4. …

Тема: Технічне обслуговування електрообладнання трактора

Автор: o.demenko

Установку магнето на одноциліндровий пусковий двигун можна виконувати наступними способами. Перший спосіб. Виверніть іскрову свічку запалювання. Через отвір для свічки опустіть в циліндр чистий металевий стрижень (рис. 76 а) і, повертаючи колінчастий вал двигуна рукою за маховик, встановіть поршень в ст. м. т. Потім нанесіть мітку на рівні опорноїплощині під свічку і другу мітку розташуйте вище …

Тема: Нові марки тракторів вітчизняного та зарубіжного виробництва (4 години)

Автор: o.demenko

В Україну впевнено приходять провідні країни-виробники тракторної техніки – Канада, США, Євросоюз. Помітне місце у тракторобудуванні займають Японія, Китай, Росія, Білорусь. Наші поля за останні 5-10 років стали своєрідним полігоном, де показують свої вміння кращі агромашини планети. Отже, які трактори наш виробник вважає ліпшими? Оскільки порівняльних наукових досліджень і соціологічних вимірів з цього приводу поки що …

Тема: Класифікація та будова ДВЗ (2 години)

Автор: o.demenko

КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ЗАГАЛЬНА БУДОВА ДВИГУНІВ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ Двигун внутрішнього згоряння повинен відповідати своємупризначенню і мати високі техніко-економічні і екологічні показники. Основні вимоги до ДВЗ: – простота конструкції і надійність роботи на різних експлуатаційних режимах; – мінімальні габаритні розміри та маса при необхідній потужності, надійності і довговічності; – висока економічність щодо витрат палива і мастил при …

Тема: Багатоциліндрові двигуни, їх переваги (3 години)

Автор: o.demenko

Сучасні двигуни для автомобілів і тракторів виконують багатоциліндровими. Пояснюється така тенденція тим, що зі збільшенням числа циліндрів рівномірно обертається колінчастий вал, бо в одноциліндровому чотиритактному двигуні робочий хід відбувається тільки в продовженні половини обороти колінчастого валу, а решта півтора обороту циклу він повинен рухатися за рахунок енергії, отриманої при робочому ході. трохи краща в цьому відношенні …

Тема: Призначення та загальна будова ГРМ (2 години)

Автор: o.demenko

Призначення, загальна будова та принцип дії Газорозподільний механізм призначений для своєчасного впуску в циліндри свіжого повітря (дизелі) або пальної суміші (карбюраторні двигуни), випуску відпрацьованих газів, а також для надійної ізоляції внутрішньої порожнини циліндрів від зовнішнього середовища під час тактів стиску й робочого ходу. У чотиритактних двигунах застосовують два типи газорозподільних  механізмів з нижнім розміщенням клапанів, коли …

Тема: Призначення та загальна будова КШМ (4 години)

Автор: o.demenko

Призначення і загальна будова кривошипно-шатунного механізму. Блок-картери і циліндри рядних і V -подібних двигунів, їх призначення, будова, умови роботи; матеріал виготовлення. Гільзи циліндрів (сухі і мокрі), їх призначення, переваги і недоліки. Встановлення гільз та ущільнення в місцях посадки. Конструктивні особливості циліндрів двигунів з повітряним охолодженням. Конструктивні особливості блоків циліндрів дизельних і карбюраторних двигунів. Головки циліндрів, …

x

Перегляньте також

59-9826

Актуальні проблеми дистанційного навчання

04листопада 2024 р.  у Федорівському центрі професійної освіти відбулося чергове засідання методичної ...