Головна / Звіт директора / Звіт директора за 2019-2023 роки

Звіт директора за 2019-2023 роки

           Важливою умовою успішного навчання та оволодіння професією є прищеплення любові до книжки та підняття читацького інтересу. Бібліотека надає постійно допомогу у проведені предметних тижнів, політичних інформацій та інших виховних заходів. Традиційними формами діяльності бібліотеки є: книжкові виставки, літературні квести, екскурсії, конкурси читців, брейн-ринги, створення проектів, конкурс «Кращий читач року» та ін.

У 2019-2020 навчальному році стали переможцями  у обласних заходах:

 здобувачі освіти (гурток «Дзвін») – учасники конкурсу декоративно-ужиткового мистецтва «Знай і люби свій край», переможцями стали:  2 місце  – Глаголенко Анастасія (група №95), 2 місце  – гурток «Дзвін» (керівник Балак),  3 місце – Глаголенко Анастасія (група №95), 3 місце – гурток «Дзвін» (керівник С.Балак); «Писанковий рай» (березень, 2020р.), переможцями визначено: 1 місце  – Глаголенко Анастасія (група №95), 2 місце  –Анастасія (група №95), 3 місце  – Глаголенко Анастасія (група №95); конкурс малюнків та фоторобіт «Україна – європейська держава» –    2 місце  – Сироватко Кристина (група №95), (керівник С.Селімова).    Фотороботи    (керівник С.Балак) – 1 місце  – Полонік Владислав (група №85), 1 місце  – Полонік Сергій (група №75), 1 місце  – Дикун Єлизавета (група №86). Конкурс буктрейлерів Книга, яка мене схвилювала, представлення бук трейлеру до книги Наталії Нагорної  «Повернутися з війни» за сумою балів учениця 1-го курсу Чабаненко Аліна посіла 4-е місце (керівник Н.Остапчук).

Впродовж звітнього періоду зареєстровано 26 письмових звернень громадян, усі з проханням підтвердити факт навчання в ПТНЗ. Були усні звернення (в переважній більшості пенсіонерів) з проханням обробітку присадибних земельних ділянок, підвозу води, перевезення вантажів. Усі звернення задовольнялись в робочому порядку. Скарг від громадян та працівників за звітний період не надходило.

Злагоджена спільна  робота адміністрації та педагогічного колективу забезпечує стабільну діяльність та розвиток  навчального закладу,  що сприяє створенню необхідних умов для якісного надання освітніх послуг випускників шкіл та забезпечує виконання програми професійного навчання.

 

За підсумками роботи педагогічного колективу у 2020-2021 навчальному році було досягнуто наступні результати:

В Центрі працювало 22 викладачів та 20 майстрів виробничого навчання. Серед викладачів кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» мали 8 осіб, 1 викладач мав педагогічне звання «Викладач-методист» та 2 викладачі – «Старший викладач», кваліфікаційну категорію «Спеціаліст 1-ї категорії» – 10 осіб, кваліфікаційну категорію «Спеціаліст 2-ї категорії» – 2 особи, кваліфікаційну категорію «Спеціаліст» – 2 особи.  Серед майстрів виробничого навчання  14 осіб мали 14-й тарифний розряд, з них 3 майстра – педагогічне звання «Майстер виробничого навчання І категорії»,  3 особи – 13 тарифний розряд, 2 особи – 12-й тарифний розряд, 1 особа –  11-й тарифний розряд.

Підготовка кваліфікованих робітників здійснювалась за 6 робітничими професіями відповідно до ліцензії на впровадження освітніх послуг, пов’язаних з одержанням професійної освіти на рівні кваліфікаційних вимог первинної професійної підготовки, професійно-технічного навчання, перепідготовки і підвищення кваліфікації, яка надана Міністерством освіти і науки України за рішенням ДАК України. Згідно з ліцензією підготовка здійснюється за професіями: Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва (категорії «А1», «В1»); слюсар-ремонтник; водій автотранспортних засобів; водій автотранспортних засобів (категорії «В», «С»)», «Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва (категорії «А1»);  водій автотранспортних засобів; водій автотранспортних засобів (категорії «В» і «С»)», «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (категорії «А1», «А2», «В1»); водій автотранспортних засобів (категорія «В»); водій автотранспортних засобів (категорія «С1»)», «Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (категорії «А1», «А2», «В1»); водій автотранспортних засобів (категорія «С»)», «Кухар; кондитер», «Оператор комп’ютерного набору; обліковець з реєстрації бухгалтерських даних». Організація уроків теоретичного і виробничого навчання здійснювалася  відповідно до робочих навчальних планів і програм затверджених Департаментом освіти і науки Запорізької облдержадміністрації. Робочі навчальні плани і програми у 2020 – 2021 навчальному році виконані в повному обсязі.

План прийому на 2020-2021 навчальний рік становив 179 учнів. На навчання було прийнято 179 учнів (100 % від плану). З них на базі базової середньої освіти з наданням повної середньої освіти – 139 учнів,  на базі повної середньої освіти – 40 учнів.   Протягом навчального року із закладу освіти було випущено 175 учнів.  Працевлаштовано  128 учні з числа випускників  (73 %).  Відраховано протягом навчального року 11 учнів, з них: повернулись на навчання до загальноосвітніх закладів освіти – 4 учні, пішли на службу до лав УА за контрактом – 1 учень, були переведені в інші ЗП(ПТ)О – 2 учні, відраховано достроково у зв’язку із працевлаштуванням – 2 учні, за власним бажанням – 1 учень, за невиконання вимог навчальних планів та програм – 1 учень. Перехідний контингент на 01.09.2021 року становив 320 учнів.

Колектив закладу освіти продовжив працювати над методичною темою: «Підвищення рівня профес ійної майстерності педагога, як умова всебічного розвитку та формування компетентностей учнів».  У центрі працювало 3 методичних об’єднань:  класних керівників, викладачів загальноосвітніх дисциплін, викладачів та майстрів виробничого навчання з професійної підготовки.  Головним у роботі методичних об’єднань є робота над науково-методичною темою закладу, організація самоосвітньої діяльності педагогічних працівників, вивчення й упровадження ефективного педагогічного досвіду, розробка й опрацювання інструментарію окремих тем програми, вивчення державних нормативних документів у галузі освіти.

У 2020/2021 навчальному році педагогічний колектив створював сприятливі умови для поліпшення рівня виховного процесу, працював над впровадженням науково-методичної проблеми виховної роботи центру: «Створення умов для формування соціальної компетентності та самореалізації особистості, розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу здобувачів освіти». Класні керівники майстри виробничого навчання, керуючись нормативними  документами та методичними рекомендаціями щодо організації та проведення виховної роботи, виходячи із річного плану виховної роботи, планують виховну роботу в групах на місяць. Розроблено окремо заходи по профілактиці правопорушень, запобіганню поширенню ВІЛ-інфекції, венеричних захворювань, заборони тютюнопаління, запобігання дитячій бездоглядності та інших асоціальних проявів в учнівському середовищі.

Головною метою виховної роботи в навчальному закладі є формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадянською позицією, готової до конкретного вибору свого місця в житті.

Навчально-виховна робота базується на ряді концептуальних положень Конституції України, Закону «Про освіту», Закону «Про професійно-технічну освіту», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно – правових умов соціального захисту дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», державної національної програми «Освіта», та інших законодавчих актів.

Основними принципами виховної роботи в центрі є такі загальнонаукові принципи:  фундаментальність, системність, безперервність, єдність логічного та історичного, національного та загальнолюдського, суспільного і особистого, гуманізація і демократизація процесу виховання здобувачів освіти у колективі через колектив, співвідношення вимогливості до здобувачів освіти з повагою до їх гідності та турботою про них;  опора на позитивне в особистості та колективі;  диференціація та індивідуалізація виховного процесу – врахування у виховній роботі рівнів фізичного, психічного, соціального, духовного, інтелектуального розвитку здобувачів освіти, стимулювання активності та розкриття їх творчої індивідуальності; зв’язок виховання з життям, трудовою діяльністю.

Структура виховної роботи центру визначає такі функції: організаційну, контролюючу, методичну, координуючу; діяльність соціально- педагогічної,

(входять: соціальний педагог, бібліотекар). Робота класних керівників, майстрів виробничого навчання, керівників гуртків та спортивних секцій: організація проведення виховної роботи в групах, організація здобувачів освіти для участі в загальних заходах центру, гуртковій роботі; вивчення умов життя та  відвідування здобувачів освіти вдома; робота з  батьками; робота викладачів – предметників: виховання на уроці, виховна робота під час проведення предметних тижнів,  конкурсів, робота з обдарованими здобувачами освіти. На початку нового навчального року майстрами виробничого навчання, класними керівниками  проводиться анкетування по виявленню лідерства, захоплень, характеру та темпераменту здобувачів освіти. Всі дані записуються у «Журналі обліку реєстрації підсумків, організації та проведення виховної роботи з учнями».

Про user

user

Залишити коментар

Ваш email ніде не буде показанийОбов'язкові для заповнення поля позначені *

*

Вы можете использовать это HTMLтеги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

x

Перегляньте також

65849-8451568476

Звіт директора ФЕДОРІВСЬКОГО ЦЕНТРУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ 2022 року

Виховний процес в Федорівському центрі професійної освіти планується як окремий розділ  річного ...