Головна / Звіт директора / Звіт директора за 2019-2023 роки

Звіт директора за 2019-2023 роки

У 2022/2023 навчальному році організація виховної роботи навчального закладу здійснювалася в умовах дистанційної роботи, а також згідно Положення «Про організацію і проведення виховної роботи у Федорівському центрі професійної освіти», яке розроблено відповідно до Примірного Положення про виховну роботу у професійно–технічних навчальних закладах Міністерства освіти і науки (наказ МОН України від 16.04.2002р. № 257), Концепцією виховання дітей та молоді у національній системі освіти, Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ МОН № 641 від 16.06.15 року) з урахуванням основних  положень Декларації прав дитини, Законів України «Про освіту», «Про охорону дитинства», про «Професійну (професійно-технічну) освіту», Методичними рекомендаціями щодо організації та проведення виховної роботи в професійно (професійно-технічному) закладі.

Головною метою виховної роботи в умовах воєнного стану є гарантування безпекової складової здоров’я особистості, забезпечення її фізичного, психічного, соціального та духовного благополуччя.

Основними напрямками та завданнями виховної роботи педагогічного колективу навчального закладу при здійсненні виховного процесу у 2022-2023 навчальному році були:  оволодіння здобувачами освіти базових знань із основ безпеки та формування поведінки правильних безпекових дій, навчити правилам здоров’язбереження та життєзбереження власного та тих, хто поряд у разі бойових дій;  формування рис і якостей «українця-переможця» у війні російської федерації проти України, зокрема, почуття патріотизму, моральної стійкості, сили волі та твердості духу; вміння протидії ворожій пропаганді, виховання віри в перемогу, підтримка власного емоційного ресурсу; здатності та вміння протистояти негативним емоціям, стресу, почуттю небезпеки; виховання співчуття, милосердя, бажання прийти на допомогу, долучатися до волонтерської роботи; надання психологічної підтримки, забезпечення психологічного супроводу емоційно вразливих категорій осіб, ВПО-здобувачів освіти, зокрема; створення умов для засвоєння загальнолюдських і національних цінностей, виховання ціннісного ставлення особистості до Батьківщини, національних символів, суспільства і держави, людей, природи, праці, мистецтва, до себе, самовиховання і самореалізації особистості.

Для систематичної роботи було проведено наступні кроки, як вивчення контингенту навчальної групи, ознайомлення з майбутньою професією, формування та вибір самоврядування навчальної групи, робота з батьками,  контроль за станом проживання в гуртожитку. Співпраця з правоохоронними, соціальними службами району та міста.

Поряд із традиційними формами виховної роботи значне місце за результативністю посідає учнівське самоврядування. Здобувачі освіти розвивають політичні навички управління громадськими справами, та набувають знань, умінь, і навичок в організаторських функціях. В кожній навчальній групи проведені вибори до складу учнівського самоврядування та розподілені доручення.

До участі діяльності здобувачів освіти учнівського самоврядування залучаються всі здобувачі освіти центру. Активну участь здобувачі освіти взяли у флешмобі “Повертаюсь до навчання”. Створювали відеопривітання до дня вчителя, до свята Покрови, Українського Козацтва, до дня Збройних Сил України, до дня Святого Миколая, Новорічних та Різдвяних свят, а також  створювали профорієнтаційні ролики.

Враховуючи вимоги сьогодення до підготовки кваліфікованих робітників, виховну роботу в Федорівському центрі професійної освіти здійснюють дирекція, викладачі, майстри виробничого навчання, бібліотекар, органи учнівського самоврядування.

Виховна робота здійснювалась згідно з планом роботи педагогічного колективу на навчальний рік. Виховні заходи плануються в розділі “Виховна робота.”

План виховної роботи центру складається з урахуванням пріоритетних напрямків виховання:

– Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, історичних, культурних і духовних надбань рідного краю;

– Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей;

– Ціннісне ставлення особистості до себе;

– Ціннісне ставлення особистості до праці;

– Ціннісне ставлення особистості до природи;

– Ціннісне ставлення особистості до мистецтва;

– Заходи щодо правової освіти, профілактики злочинних проявів в учнівському середовищі;

На основі річного плану класними керівниками, майстрами виробничого навчання,  бібліотекаром,  розробляються плани виховної роботи на місяць, семестр, рік.

Одним із пріоритетних напрямків виховної роботи у 2022-2023 навчальному році було виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, історичних, культурних і духовних надбань рідного краю. На виконання даних принципів у центрі проводилися виховні години,  книжкові виставки та загальноосвітні заходи до відзначення знаменних та пам’ятних дат: фотовернісаж до Дня Захисника України, виховні години до Дня української писемності та мови та до Дня пам’яті жертв Голодоморів, година пам’яті «П’ять колосків», година-спомин до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні, виховна година “Провісник епох, геній слова і мови” до річниці з дня народження Тараса Шевченка, реквієм до Чорнобильської трагедії та вшанування її ліквідаторів,  години спілкування «Символи незалежної України», «Річниця Акту злуки», «Ми пам’ятаємо героїв Крут», «Корюківська трагедія» та ін.

Важливе місце для майбутніх робітників відіграє ціннісне ставлення особистості до праці  під час виробничого навчання та виробничої практики.  Здобувачі освіти залучаються до допомоги у виконанні сільськогосподарських робіт, приймають участь у обласних ярмарках професій, тижнях професій, приймали участь у здійсненні профорієнтаційної роботи за сприяння фонду розвитку нашого міста,  у профорієнтаційному заході “Вибір професії — дорога майбутнього”, який відбувся в рамках Всеукраїнського тижня професійної освіти та з метою популяризації професій.

Організація та проведення заходів онлайн, щодо попередження злочинності та правопорушень, протидії наркоманії, тютюнопаління, захворювання на СНІД здійснюється відповідно до Комплексної програми профілактики злочинності. Проведені тематичні виховні години “Право, обов’язок, відповідальність”,   “Перший крок до злочину”.

До основних завдань змісту виховної роботи входить організація соціального захисту учнів-сиріт, інвалідів, учнів, які залишилися без батьківського піклування, учнів, які мають одного з батьків, здобувачів освіти  з малозабезпечених та багатодітних сімей.

У 2022-2023 навчальному році у центрі навчалося: Всього: 462 здобувачів освіти, з них хлопців — 312, дівчат — 150. 36 дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. З них: Дітей сиріт: 10. Дітей позбавлених батьківського піклування: 26. Зареєстровані як внутрішньо переміщенні особи (ВПО) — 165 здобувачів освіти.

Запорізька область: 90 здобувачів освіти.

Донецька область: 11 здобувачів освіти.

Дніпропетровська область: 16 здобувачів освіти.

Харківська область: 10 здобувачів освіти.

Вінницька область: 9 здобувачів освіти.

Волинська область: 9 здобувачів освіти.

Львівська  область: 10 здобувачів освіти.

Київська область: 10 здобувачів освіти.

З інвалідністю: 7 здобувачів освіти.

Дітей з сімей учасників АТО: 2 здобувача освіти.

Здобувачі освіти які мають одного з батьків: 20.

З багатодітних сімей: 21 здобувач освіти.

З малозабезпечених сімей: 11  здобувачів освіти.

Про user

user

Залишити коментар

Ваш email ніде не буде показанийОбов'язкові для заповнення поля позначені *

*

Вы можете использовать это HTMLтеги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

x

Перегляньте також

65849-8451568476

Звіт директора ФЕДОРІВСЬКОГО ЦЕНТРУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ 2022 року

В центрі  здійснюється контроль за відвідуванням здобувачами освіти занять. Заведений спеціальний журнал. ...